Tato stránka je určená k diskuzím občanů městské části Praha 7. Diskuzi řídí správce, který hlídá dodržování pravidel diskuze.
Pro dotazy občanů na zaměstnance či vedení městské části je určena služba Zeptat se popřípadě Nahlásit problém.

Pan starosta neodpo...
 
Oznámení
Smazat vše

Pan starosta neodpovídá

(@obcan-mojeid-cz)
Registrovaný uživatel

Dobrý den,

vím, že pan poslanec, radní a starosta Čižinský toho má asi hodně, ale dne 4.9. a 14.12. jsem mu zasílal mail ohledně bezdomovců pod Hlávkovým mostem a dodnes nemám odpověď. Dočkám se někdy reakce na můj mail i když vím, že když má hodně funkcí se nedá stihnout odpovídat, ale po takové době by snad si mohl najít čas. A máte v plánu řešit nějak bezdomovce pod Hlávkovým mostem?

Citát
Úvodní téma Publikováno : 08/02/2019 12:40 pm
(@valerieb-mojeid-cz)
Registrovaný uživatel

Pane Soukupe, už Vám aspoň někdo z úřadu odpověděl? Není tu ani reakce od odboru Komunikace, neodpovídat je bohužel specialita Prahy 7 plné profesionálů. V. 

OdpovědětCitát
Publikováno : 11/03/2019 5:05 pm
(@martin-vokus)
Registrovaný uživatel Admin

Vážený pane Soukupe,

s lidmi bez domova se snažíme dlouhodobě systémově pracovat. V ulicích máme denně terénní pracovníky, kteří se snaží minimalizovat zátěž pro okolí, ale také těmto lidem pomáhají a motivují je ke změně způsobu života. Naši snahou je pokusit se jim dát šanci postavit se na vlastní nohy. Způsob, jak těmto lidem pomáhat, je dát jim práci a možnost bydlení. Zapojujeme je proto do úklidu městské části. Pokud lidé o tuto pomoc stojí, mohou se vrátit do běžného života. U některých to již dobře zafungovalo, s některými je to běh na delší trať.

Zmíněnou lokalitu u Hlávkova mostu pravidelně monitoruje náš sociální pracovník a kurátor pro dospělé. Poskytuje klientům  sociální poradenství a zprostředkovává jim možnosti ubytování, stravy a případných dalších služeb, které nabízí hlavní město Praha, Praha 7 či neziskový sektor pro tuto cílovou skupinu. Pokud nemrze, místo také pravidelně uklízíme. Naší snahou je, aby tito lidé danou lokalitu opustili a našli si důstojnější místo pro svůj život. Z pozice městské části pro to děláme maximum. Kromě práce a bydlení zajišťujeme také různé druhy sociálního, dluhového i právního poradenství nebo třeba služby psychologa i psychiatra. Jak jsem však již uvedl, někdy je to běh na delší trať.  

S pozdravem

Martin Vokuš, vedoucí oddělení komunikace

OdpovědětCitát
Publikováno : 14/03/2019 1:18 pm
(@obcan-mojeid-cz)
Registrovaný uživatel

Děkuji za odpověď, ale stále jsem se nedozvěděl jestli i zastupitelé a starosta má povinnost odpovědět do 30 dní? A je opravdu nutné, aby když člověk dvakrát napíše mail panu starostovi, že se nedočká odpovědi, ale musí se zaregistrovat přes nějakou aplikaci, aby vůbec mohl podat odpověď a teprve po 7 měsících dozví odpověď? Nebo pan starosta když má tolik funkcí nezvládá odpovídat lidem na mail a je aktivní jenom na fb kde bych se ho možná zeptal, ale na jeho profilu a na Letenské partě panuje tvrdá cenzura proti nepříjemným dotazům.

OdpovědětCitát
Úvodní téma Publikováno : 15/03/2019 11:02 am
(@martin-vokus)
Registrovaný uživatel Admin

Dobrý den, pokud se ptáte na oficiální lhůty odpovědí, velmi záleží, čeho se se Váš podnět týkal či jakým způsobem byl podán. Pokud podáváte žádost podle Zákona o svobodném přístupu k informacím, úřad musí odpovědět do 15 dnů. Tato žádost však má své náležitosti. Lhůta 30 dnů se pak týká spíše správních řízení. Bez ohledu na výše uvedené se snažíme odpovídat na vše tak rychle, jak to je možné. Mrzí mě, pokud se Vám nepodařilo spojit s panem starostou. Veřejné je i jeho číslo na mobil, určitě jej můžete oslovit také touto cestou. Telefonní číslo na pana starostu uvádím rovněž zde: 774 828 345. Neváhejte se na něj v případě potřeby obrátit.

S pozdravem

Martin Vokuš, vedoucí oddělení komunikace

OdpovědětCitát
Publikováno : 18/03/2019 12:39 pm
(@valerieb-mojeid-cz)
Registrovaný uživatel

Vážený pane Vokuši,

můžete vysvětlit koncepci komunikace s občany na vašem odboru Komunikace, kterému šéfujete? Vůbec to nechápu a chci vědět víc - občan pan Soukup se zeptal zde 8.2.2019 - neuvěřitelné, skutečně více než před měsícem - a Vy mu odpovíte po 25!!! úředních dnech a neobtěžujete se ani omluvit se mu, odpověděl jste občanovi až po reakci na můj dotaz v jiné kategorii zde, který jsem vznesla 11.3, Vy jste mi odpověděl 13.3, zde pánovi odpovíte až 14.3 - vysvětlete mi prosím vaši profesionální strategii. To je vaše koncepce odpovědět pozdě, pak odpovědět nejprve na dotaz položený později, až potom na dotaz položený před více než měsícem?

Dále Vás pane Vokuši žádám, abyste důkladně zaregistroval zmínku občana pana Soukupa o cenzuře občanů našimi zastupiteli, tedy našimi zaměstnanci, je to věc na kterou neustále upozorňuji a k tomuto jednání, při kterém radní porušují garance dané občanům dokonce v koaliční smlouvě dochází neustále. Je to porušení slibu občanům a prosím, předejte to co by stížnost na Radu i panu tajemníkovi Špokovi.

S pozdravem V. Bromová

OdpovědětCitát
Publikováno : 22/03/2019 9:12 am
(@martin-vokus)
Registrovaný uživatel Admin

Vážená paní Bromová,

na veškeré položené dotazy se snažíme odpovídat co nejrychleji a věřte, že nám jich chodí velká spousta přes různé komunikační kanály. Pokud se někdy stane, že nám nějaký dotaz unikne či si jeho zodpovězení vyžádá více času, mrzí nás to, ale není v tom žádný záměr ani strategie. Rád bych Však opět upozornil na pravidla tohoto fóra, kde je uvedeno, že na webových stránkách Prahy 7 slouží k pokládání dotazů především služba Zeptat se. Totéž je uvedeno rovněž v záhlaví této stránky. Dovolím si zde odcitovat přímo z pravidel:

„Diskuze je moderovaná, příspěvky odporující pravidlům diskuze budou správcem smazány. Správce může do diskuze v nutném případě zasáhnout, není však jeho povinností za všech okolností reagovat na diskutující. Potřebujete-li pomoc, využijte služby Zeptat se nebo zavolejte přímo zodpovědnému zaměstnanci úřadu.“ 

Celé znění pravidel diskusního fóra pak naleznete zde: https://www.praha7.cz/pravidla-diskusniho-fora/

Děkuji za pochopení. Stížnosti panu tajemníkovi byly předány.

S pozdravem

Martin Vokuš, vedoucí oddělení komunikace

OdpovědětCitát
Publikováno : 26/03/2019 5:45 pm
(@obcan-mojeid-cz)
Registrovaný uživatel

A služba zeptat se funguje jako starostův email? Zatím jsem jí nevyužil, ale když pan starosta neumí odepisovat na maily (chápu má hodně funkcí tak to asi nezvládá). Děkuji za uveřejněné číslo na starostu, ale opravdu s ním nechci mluvit.

OdpovědětCitát
Úvodní téma Publikováno : 29/03/2019 9:51 am
(@martin-vokus)
Registrovaný uživatel Admin

Dobrý den, pane Soukupe,

pomocí služby Zeptat se můžete nejrychleji získat odpověď na Váš dotaz bez ohledu na jeho tematické zaměření. Dotazy chodí před oddělení komunikace přímo těm, kteří jsou na ně kompetentní odpovídat, tedy nemusíte řešit, kam dotaz směrovat.

S pozdravem

Martin Vokuš, vedoucí oddělení komunikace

OdpovědětCitát
Publikováno : 03/04/2019 6:29 pm
Sdílet: