Díky dokumentu Šmejdi, který produkovala současná radní Prahy 7 Hana Třeštíková, se široká veřejnost dozvěděla drsnou pravdu o tom, co se děje na předváděcích akcích pro seniory. Pojem „šmejdi“ se stal všeobecně užívaným označením pro obchodníky, kteří se neštítí lži, manipulace a nátlaku, aby dosáhli výdělku. Praha 7 o nebezpečí, které na předváděcích akcích hrozí, informovala ve svém časopise Hobulet, na webových stránkách i sociálních sítích. Praktikám firmy se opakovaně věnovala média.
Sedmá městská část dlouhodobě bojuje proti tzv. „šmejdům“ neboli obchodníkům, kteří využívají nekalých obchodních praktik, aby přiměli seniory zakoupit své zboží. Po prosazení zákazu podomního prodeje v celé Praze se radnice zaměřila na nechvalně známé předváděcí akce pro seniory. Firma v Argentinské ulici, která takto neetickým způsobem vydělávala na starších občanech, své působení v Praze 7 již ukončila.