Sedmá městská část dlouhodobě bojuje proti tzv. „šmejdům“ neboli obchodníkům, kteří využívají nekalých obchodních praktik, aby přiměli seniory zakoupit své zboží. Po prosazení zákazu podomního prodeje v celé Praze se radnice zaměřila na nechvalně známé předváděcí akce pro seniory. Firma v Argentinské ulici, která takto neetickým způsobem vydělávala na starších občanech, své působení v Praze 7 již ukončila.


Díky dokumentu Šmejdi, který produkovala současná radní Prahy 7 Hana Třeštíková, se široká veřejnost dozvěděla drsnou pravdu o tom, co se děje na předváděcích akcích pro seniory. Pojem „šmejdi“ se stal všeobecně užívaným označením pro obchodníky, kteří se neštítí lži, manipulace a nátlaku, aby dosáhli výdělku. Praha 7 o nebezpečí, které na předváděcích akcích hrozí, informovala ve svém časopise Hobulet, na webových stránkách i sociálních sítích. Praktikám firmy se opakovaně věnovala média.