archivní článek, informace již nemusí být aktuální


Úřad Prahy 7 shání do svého týmu dvě kolegyně či kolegy na pozici asistent/ka v Odboru Kancelář starosty a tajemníka. Máte pečlivost a svědomitost v krvi? Vynikáte organizačním talentem a hledáte uplatnění? Líbilo by se vám pracovat v kancelářích, které drží prst na tepu života Prahy 7? Chcete pracovat v dynamicky se rozvíjející městské části pro úřad s tak trochu jiným přístupem? Neváhejte a přihlaste se do našeho poptávkového řízení.

Co u nás budete dělat?

Budete zajišťovat chod kanceláře členů Rady MČ Praha 7. Povedete administrativu kanceláře, spisovou službu a korespondenci. Budete vést diář, kontrolovat plnění úkolů, organizovat schůzky a jednání a zajišťovat podklady a potřebné dokumenty. Budete se podílet na agendě spojené se zajištěním jednání Rady a Zastupitelstva.

 

Co od vás očekáváme?

–       znalost práce na PC – MS Word, Excel, Internet

–       dobré organizační schopnosti

–       dobré komunikační schopnosti

–       flexibilitu

–       samostatnost při přípravě dokumentů a správě agendy v souvislosti s činností zástupců samosprávy

–       zajišťování specializovaných organizačních a koordinačních činností a agend v souvislosti s činností zástupců samosprávy

–       zkušenosti a praxe v administrativě ve veřejné správě nebo státní správě výhodou

 

Co vám nabízíme?

  1. Pracovní poměr na dobu neurčitou
  2. Pracovní poměr na dobu určitou – zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou.

Nástupní plat v 8. platové třídě až do výše 26 830 Kč podle délky odborné praxe. Po zkušební době osobní příplatek až do výše 50% maximálního nástupního platu.

Platové ohodnocení, které roste spolu s vámi.

Širokou škálu benefitů, které přicházejí ve správný čas.

5 týdnů dovolené, na kterou nebudete chtít odjet.

Možnost dalšího vzdělávání, abyste se ve světě neztratili.

Práci v inspirativním kolektivu, kde se před nápady nezavírají oči.

Perspektivní zaměstnání, kde pomáháte měnit svět kolem sebe.

Jak se k nám dostanete?

Přihlášku a souhlas se zpracováním osobních údajů (naleznete ve Formulářích Odboru personálních činností) včetně strukturovaného životopisu je možné osobně doručit v úředních hodinách do podatelny Úřadu MČ Praha 7 nebo zaslat na níže uvedenou adresu, případně zaslat i e-mailem na pouzarovae@praha7.cz nejpozději do 20. 7. 2020.

Vznik pracovního poměru dohodou. 

 

Městská část Praha 7

Úřad městské části Praha 7

Odbor personálních činností

U Průhonu 1338/38

170 00 Praha 7

 

Veškeré potřebné informace pro přihlášení do poptávkového řízení naleznete zde.