archivní článek, informace již nemusí být aktuální

Úřad Prahy 7 shání do svého týmu kolegyni/kolegu na pozici vedoucí oddělení pronájmů Odboru majetku. Chcete se zapojit do přátelského kolektivu podobně zaměřených lidí? Máte zájem pracovat v dynamicky se rozvíjející městské části pro úřad s tak trochu jiným přístupem? Neváhejte a přihlaste se do našeho poptávkového řízení.

Co u nás budete dělat?

Hlavní náplní vaší práce bude vedení týmu, který má na starosti evidenci volných bytů a nebytových prostor městské část, zajišťuje evidenci uzavřených nájemních smluv, řídí uzavírání nových nájemních smluv, organizuje výběrová řízení na pronájem nebytových prostor a koordinuje politiku podporovaného bydlení.

 

Co od vás očekáváme?

–       vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání;

–       střední vzdělání s maturitní zkouškou + praxe

–       znalost nájemního práva dle zák. č. 89/2012 Sb. a navazujících právních předpisů;

–       znalost majetkových práv dle zák. č. 89/2012 Sb. a navazujících právních předpisů;

–       znalost zákona č. 131/2000 Sb. a obecně závazné vyhlášky HMP č. 55/2000 Sb.;

–       min. 2 roky praxe v oboru správy nemovitostí, nebo jemu podobném.

–       znalost MS Office;

–       výhodou znalost práce s programy: e-spis, MISYS, GINIS, Codexis, iDES, AiP Safe.

 

Co vám nabízíme?

Pracovní poměr na dobu neurčitou. Nástupní plat v 10. platové třídě až do výše 28 320 Kč podle délky odborné praxe. Po zkušební době osobní příplatek až do výše100 % maximálního nástupního platu.

 

platové ohodnocení, které roste spolu s vámi

širokou škálu benefitů, které přicházejí ve správný čas

5 týdnů dovolené, na kterou  nebudete chtít odjet

možnost dalšího vzdělávaní, abyste se ve světě neztratili

práci v inspirativním kolektivu, kde se před nápady nezavírají oči

perspektivní zaměstnání, kde pomáháte měnit svět kolem sebe

 

 

Jak se k nám dostanete?

Přihlášku a souhlas se zpracováním osobních údajů (naleznete ve Formulářích Odboru personálních činností) včetně strukturovaného životopisu je možné osobně doručit v úředních hodinách do podatelny Úřadu MČ Praha 7 nebo zaslat na níže uvedenou adresu, případně zaslat i e-mailem na pouzarovae@praha7.cz nejpozději do 9. 1. 2019.

 

Městská část Praha 7

Úřad městské části Praha 7

Odbor personálních činností

nábř. Kpt. Jaroše 1000

170 00 Praha 7

 

Veškeré potřebné informace pro přihlášení do poptávkového řízení naleznete zde.