archivní článek, informace již nemusí být aktuální

Upozorňujeme občany, že Úřad MČ Praha 7 je otevřen pouze v pondělí a středu po dobu 5 hodin. Z rozhodnutí vlády přešly všechny úřady na omezený provoz. Ten spočívá ve vykonávání jen nezbytně nutné agendy, omezení osobních kontaktů s veřejností či klienty i mezi zaměstnanci a snížení počtu zaměstnanců na pracovišti na nezbytně nutné minimum. 

pondělí 8:00 – 13:00 hod.

středa 12:00 – 17:00 hod. 

Pozor: V den státního svátku ve středu 28. 10. má Úřad MČ Praha 7 zavřeno (všechna pracoviště). Otevírací hodiny (pracoviště U Průhonu 38 a U Průhonu 11) se proto přesouvají na čtvrtek 29. 10. od 12:00 do 17:00 hod. V tento den je ve stejných hodinách otevřeno také IC Milady Horákové 2. Změna se týká pouze příštího týdne, následně se úřad vrací do aktuálně nastaveného režimu. 

Úřad Prahy 7 (pracoviště U Průhonu 38 i U Průhonu 11) je do odvolání otevřen v pondělí 8:00 – 13:00 hod. a ve středu 12:00 – 17:00 hod. 

Prosíme občany, aby v maximální míře využívali možnosti online objednávání na konkrétní dny a časy. Objednaní klienti budou odbaveni přednostně. Dále apelujeme, aby i v tyto dny omezili návštěvy úřadu pouze na nutné případy a v rámci možností využívali vzdálené komunikace (emaily, telefon). 

Termíny již objednaných klientů zůstávají v platnosti. 

Živnostenský odbor lze navštívit pouze na základě předchozí objednávky.

V úterý 8:00 – 13:00 hod. a ve čtvrtek 12:00 – 17:00 hod. mohou občané využít služeb Infocentra Milady Horákové 2 (Czech POINT, ověřování, parkovací oprávnění aj.).

 

Zároveň žádáme návštěvníky, aby na úřad nechodili v případně zvýšené teploty či dalších zdravotních komplikací a respektovali přijatá hygienická opatření (zakrytá ústa a nos, po vstupu použít dezinfekci rukou). 

Děkujeme za pochopení při této mimořádné situaci a ohleduplnost vůči pracovníkům i dalším návštěvníkům úřadu.


Tato opatření jsou v platnosti od pondělí 12. října od 00:00 hodin do neděle 25. října do 23:59 hodin.