Oddělení administrativně právní – OAP
- Projednává přestupky občanů a správní delikty organizací a ukládá pokuty podle § 178 až 182 stavebního zákona a na úseku stavebního řádu, vodního hospodářství a speciálního silničního úřadu v souladu s § 34 zákona č. 200/1990 Sb., ve znění pozdějších změn.
- Připravuje a předává archivnímu oddělení odboru KST k ukládání dokumentace staveb, stavební povolení s veškerými souvisejícími písemnostmi, kolaudační rozhodnutí a jiná opatření, týkající se staveb (§ 167 odst. 1 SZ).
- Vyměřuje správní poplatky za provedené úkony dle zákona č. 634/2004 Sb., o správních poplatcích, v plném znění a vyhotovuje a distribuuje výzvy k zaplacení správního poplatku a ověřuje v programu GINIS úhrady vyměřených plateb, (sankce, správní poplatky, náklady řízení a poplatek za informaci podle zákona 106/1999 Sb.
- Podává informace podle zákona 106/1999 Sb.
- Eviduje a zajišťuje aktualizace evidence spolků přihlášených do konkrétních typů řízení.
- Vede evidenci nových vyhlášek a zákonů.
- Zajišťuje podklady a vyhotovuje měsíční statistická hlášení stav 2-12 a stav 7-99.
- Vede evidenci závažných stavebních závad a vyhotovuje roční hlášení pro MMR.
- Vyhotovuje výkazy o činnosti odboru pro MHMP.
- Zpracovává předklady odvolání a zasílá nadřízenému orgánu.
- Spravuje spisy uložené u Stavebního úřadu před jejím předáním do archivního oddělení KST (cca 3 roky po nabytí právní moci).
- Stanovuje a vyznačuje doložky právní moci a vykonatelnosti na veškerá rozhodnutí vydaná Stavebním úřadem, vyhotovuje a vydává štítek „stavba povolena“.
- Poskytování konzultační a poradenské činnosti právnickým a fyzickým osobám na úseku stavebním a právním o postupech správních řízení spadajících do kompetence stavebního úřadu.
- Zajišťuje nepřetržitý osobní a telefonický styk s občany po celou pracovní dobu.
- Zabezpečuje hospodářské operace v rozsahu své působnosti v souladu se zákonem č.320/2001Sb., výzvy k zaplacení správních poplatků, vybírání blokových pokut a ukládání pokut za správní delikty.
- Zajišťuje veškerou agendu spisové služby od přebírání písemností v podatelně a předání k dalšímu zpracování po odesílání či předávání vyhotovených písemností žadatelům.
- Spravuje spisy ve fyzické i elektronické podobě po dobu mezi vypravením a doručením, u rozhodnutí do nabytí právní moci.
Úřední hodiny Úřadu MČ Praha 7
Kontakt
Úřad městské části Praha 7Stavební úřad - oddělení administrativně právní
U Průhonu 1338/38
Praha 7

Vodrážková Miroslava, DiS.
vedoucí oddělenítel. +420220144136
gsm. +420776574471
VodrazkovaM@Praha7.cz
dveře 3.11a
Beneš Patrik Bc., DiS.
zpracovatel přestupkůtel. +420220144121
gsm. +420778110024
BenesP@Praha7.cz
dveře 3.10