Oddělení provozní (PO) připravuje podklady k výběrovým řízením na dodávky materiálu, zařízení a vybavení. Spravuje movitý majetek Úřadu městské části. Do jeho agendy spadají i bezpečnost práce a požární ochrana, evidence a správa hmotného majetku a jeho inventarizace. Stará se také o veškeré klíče, vozidla, razítka a kancelářské potřeby.


Oddělení provozní – PO

  • Připravuje podklady k výběrovým řízením na MTZ Úřadu, tj. na o dodávky zařízení, materiálu a vybavení pro potřeby Úřadu.
  • Plní úkoly operativního správce movitého majetku užívaného zaměstnanci a dlouhodobě uvolněnými členy Zastupitelstva.
  • Provádí odsouhlasené dislokace přesunu určených pracovišť a v rámci toho i zajišťuje případné úpravy jednotlivých kanceláří.
  • Zajišťuje provozní záležitosti týkající se chodu Úřadu – opravy, údržba, malování, stěhování.
  • V provozních záležitostech spolupracuje s majitelem objektu.
  • Zajišťuje úkoly spojené s agendami BOZP a PO.
  • Vede evidenci a spravuje hmotný majetek Úřadu.
  • Zpracovává podklady pro inventarizaci movitého majetku Úřadu.
  • Prování inventarizaci majetku Úřadu a následně opatření vyplývající z výsledků inventarizace.
  • Zajišťuje informační značení v budově.
  • Objednává a vede evidenci razítek, vč. jejich protokolárního vyřazení a skartace.
  • Vede evidenci osobních karet zaměstnanců.
  • Vede evidenci vyprodukovaného odpadu, potřebných dokladových materiálů a zajišťuje následnou likvidaci.
  • Zajišťuje evidenci, provoz, opravy a údržbu všech mobilních, státních a místních telefonů.
  • Zodpovídá za klíčové hospodářství a vstupy do budovy.
  • Zajišťuje přihlášky a odhlášky rozhlasových a televizních přijímačů.
  • Zabezpečuje provádění potřebných úkolů a úkonů při zajišťování vnitřní výzdoby objektu Úřadu při významných výročích.
  • Zajišťuje materiálně a technicky průběh voleb a referend.
  • Spolupracuje se správní firmou ohledně provozních záležitostí NP.
  • Zajišťuje autoprovoz pro potřeby dlouhodobě uvolněných členů Zastupitelstva a zaměstnanců, zajišťuje havarijní pojištění a pojištění odpovědnosti za provoz motorových vozidel, zabezpečuje pravidelná školení řidičů a vedení příslušné evidence na úseku dopravy podle platných předpisů.
  • Provádí běžnou údržbu vozidel Úřadu včetně doplnění PHM, zajištění servisních a ročních prohlídek, zajišťuje opravu vzniklých závad, zajišťuje likvidaci škodných událostí, zajišťuje roční prohlídky zabezpečovacích systémů, zabezpečuje obměnu a opravy pneumatik a zajišťuje včasné přezutí na letní nebo zimní období, zabezpečuje technické a emisní kontroly, údržbu autobaterií.
  • Připravuje návrhy smluv (pronájem garážových stání, nákup, pronájem a odprodej motorových vozidel, nákup materiálu a technického vybavení atd.).
  • Vede elektronickou knihu jízd.
  • Zajišťuje na základě smluv koordinaci využívání taxislužby.
  • Zajišťuje pravidelné objednávky barelů s pitnou vodou, opravy a sanitace vodních stojanů.
  • Zajišťuje objednání, případně změny v dodávkách denního tisku.
  • Vede spisovou službu, zajišťuje jednotný postup spisové agendy. Přijímá, vyřizuje, eviduje a ukládá korespondenci.
  • Vede fyzicky a dokladově skladové hospodářství Úřadu.

Kontakt

Úřad městské části Praha 7
Odbor kancelář starosty a tajemníka - oddělení provozní
nábř. Kpt. Jaroše 1000
Praha 7

Úřední hodiny

pondělí a středa
7.30 – 11.30
12.30 – 18.00
úterý, čtvrtek a pátek
po předchozí domluvě
placeholder

Opluštilová Martina

vedoucí oddělení
tel. +420220144115
OplustilovaM@Praha7.cz

Ernest Lukáš

technik
tel. +420220144176
ernestl@Praha7.cz

Valenta Petr

řidič
tel. +420775325618
ValentaP@Praha7.cz