Kontakt
Úřad městské části Praha 7Odbor správních agend - oddělení matrik
nábř. Kpt. Jaroše 1000
Praha 7

Henke Marcela, Bc., DiS.
vedoucí oddělenídveře č. 261
tel. +420220144193
gsm. +420776358885
HenkeM@Praha7.cz
Co je potřeba předložit
- občanský průkaz a rodný list zemřelého
Dále podle rodinného stavu, pokud byl/a zemřelý:
- ženatý/vdaná: oddací list, rodné číslo pozůstalého (bývá v občanském průkazu nebo cestovním dokladu)
- rozvedený(á): rozvodová listina
- vdovec (vdova): úmrtní list zemřelého manžela
Lhůty pro vyřízení
Do 30 dnů od obdržení listu o prohlídce mrtvého od lékaře či zdravotnického zařízení.
Vydání duplikátu úmrtního listu
V případě ztráty matričního dokladu se dostavte na matriční úřad podle místa matriční události, který vám úmrtní list vystaví.
Co je potřeba předložit
- písemnou nebo ústní žádost na příslušném oddělení matrik
- průkaz totožnosti
- doklady, kterými žadatel prokáže, že se zápis týká jeho, členů jeho rodiny, jeho sourozenců, nebo prokáže listinami právní zájem
Správní poplatky
100 Kč (správní poplatek se vybírá v hotovosti při vydání duplikátu)