archivní článek, informace již nemusí být aktuální

Úřad Prahy 7 shání do svého týmu kolegyni/kolegu na pozici referent/ka oddělení hospodaření s majetkem Odboru majetku. Zajímá vás správa nemovitostí? Bavilo by vás zajišťovat agendu komplexní péče o nemovitý majetek městské části? Máte zájem pracovat v dynamicky se rozvíjející městské části pro úřad s tak trochu jiným přístupem? Neváhejte a přihlaste se do našeho poptávkového řízení.

Co u nás budete dělat?

Hlavní náplní vaší práce bude komplexní správa a údržba svěřeného nemovitého majetku MČ Praha 7 (vyjma školských budov). Povedete agendu nabývání, ocenění, pojištění a prodeje svěřeného nemovitého majetku, včetně realizace všech navazujících procesů. Budete se vyjadřovat k opravám a udržovacím pracím prováděných nájemci bytových a nebytových jednotek a zajišťovat informace z katastru nemovitostí potřebné pro výkon správy svěřeného nemovitého majeteku. 

 

Co od vás očekáváme?

– vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou

– znalost v oblasti správy a údržby nemovitých věcí, jak po technické tak i administrativní stránce (praxe výhodou)

– znalost v problematice společenství vlastníků (orientace v hlasovacích procesech společenství, orientace v prohlášení vlastníka a smlouvách o výstavbě)

– znalost a základní orientace v problematice menších stavebních řízení spojených s drobnými stavebními úpravami bytových a nebytových prostor a změnami užívání prostor

– alespoň minimální znalost problematiky převodů nemovitého majetku, pronájmu nemovitého majetku a zřizování věcných břemen (služebností), orientace v katastru nemovitostí

– požadujeme samostatnost a vlastní iniciativu

– požadujeme samostatné a bezproblémové ovládání PC na kancelářské úrovni

– upřednostňujeme aktivní komunikaci a výborný písemný projev

– výhodou praxe ve veřejné správě podobného zaměření

– vhodné i pro absolventy

 

Co vám nabízíme?

Pracovní poměr na dobu neurčitou. Nástupní plat v 9. platové třídě až do výše 28 920 Kč podle délky odborné praxe. Po zkušební době osobní příplatek až do výše 50 % 12. stupně příslušné platové třídy.

Platové ohodnocení, které roste spolu s vámi.

Širokou škálu benefitů, které přicházejí ve správný čas.

5 týdnů dovolené, na kterou nebudete chtít odjet.

Možnost dalšího vzdělávání, abyste se ve světě neztratili.

Práci v inspirativním kolektivu, kde se před nápady nezavírají oči.

Perspektivní zaměstnání, kde pomáháte měnit svět kolem sebe.

 

Jak se k nám dostanete?

Přihlášku a souhlas se zpracováním osobních údajů (naleznete ve Formulářích Odboru personálních činností) včetně strukturovaného životopisu je možné osobně doručit v úředních hodinách do podatelny Úřadu MČ Praha 7 nebo zaslat na níže uvedenou adresu, případně zaslat i e-mailem na pouzarovae@praha7.cz nejpozději do 13. 5. 2020.

 

Předpokládaný vznik pracovního poměru je 1. 6. 2020.

 

Městská část Praha 7

Úřad městské části Praha 7

Odbor personálních činností

U Průhonu 1338/38

170 00 Praha 7

 

Veškeré potřebné informace pro přihlášení do poptávkového řízení naleznete zde.