Úřad Prahy 7 shání do svého týmu kolegyni/kolegu na pozici Koordinátor přípravy a realizace staveb Odboru majetku. Vyznáte se ve stavebnictví a správě nemovitostí? Bavila by vás příprava a koordinace stavebních projektů a rekonstrukcí od plánů až po realizaci? Máte zájem pracovat v dynamicky se rozvíjející městské části pro úřad s tak trochu jiným přístupem? Neváhejte a přihlaste se do našeho poptávkového řízení.

Co u nás budete dělat?

Hlavní náplní vaší práce bude zpracování projektové dokumentace na stavební práce, včetně koordinace zajištění povinných povolení a vyjádření. Příprava podkladů pro vyhlášení veřejných zakázek na stavební práce. Zajištění dlouhodobého plánu oprav a investic do nemovitého majetku MČ Praha 7. Dále koordinace potřebných činností po dobu realizace stavebních prací (investorský a technický dozor, kolaudace a reklamační řízení aj.).

 

Co od vás očekáváme?

  • vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
  • požadujeme skvělé organizační schopnosti (zvládání práce v terénu, administrativní činnost, hlídání zákonných termínů a lhůt)
  • požadujeme silnou odolnost proti stresu
  • požadujeme samostatnost, vlastní iniciativu a logické uvažování
  • požadujeme samostatné a bezproblémové ovládání PC na kancelářské úrovni
  • upřednostňujeme aktivní komunikaci a výborný písemný projev
  • výhodou znalost základů projektového řízení
  • základní znalost v oblasti zadávání veřejných zakázek
  • základní znalosti a orientace v oblasti stavebnictví
  • základní znalost v oblasti správy a údržby nemovitých věcí, jak po technické tak i administrativní stránce
  • základní znalost a orientace ve Stavebním zákoně
  • vhodné i pro absolventy

 

Co vám nabízíme?

Pracovní poměr na dobu neurčitou. Nástupní plat v 9. platové třídě až do výše 28 920 Kč podle délky odborné praxe. Po zkušební době osobní příplatek až do výše 50 % maximálního nástupního platu.

 

Platové ohodnocení, které roste spolu s vámi.

Širokou škálu benefitů, které přicházejí ve správný čas.

5 týdnů dovolené, na kterou nebudete chtít odjet.

Možnost dalšího vzdělávání, abyste se ve světě neztratili.

Práci v inspirativním kolektivu, kde se před nápady nezavírají oči.

Perspektivní zaměstnání, kde pomáháte měnit svět kolem sebe.

 

Jak se k nám dostanete?

Přihlášku a souhlas se zpracováním osobních údajů (naleznete ve Formulářích Odboru personálních činností) včetně strukturovaného životopisu je možné osobně doručit v úředních hodinách do podatelny Úřadu MČ Praha 7 nebo zaslat na níže uvedenou adresu, případně emailem na pouzarovae@praha7.cz nejpozději do 21. 3. 2021.

 

Předpokládaný vznik pracovního poměru je 1. 4. 2021.

 

Městská část Praha 7

Úřad městské části Praha 7

Odbor personálních činností

U Průhonu 1338/38

170 00 Praha 7

 

Veškeré potřebné informace pro přihlášení do poptávkového řízení naleznete zde.