Co u nás budete dělat?
Hlavní náplní vaší práce bude zpracování dlouhodobého plánu oprav a investic do nemovitého majetku MČ Praha 7, koordinace přípravy investičních záměrů, rozpočtu, projektů, objednávek a výběrových řízení na stavební akce a opravy nemovitostí Prahy 7, zajištění investorského dozoru v průběhu stavby a řešení reklamačních řízení.
Co od vás očekáváme?
- vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou a odpovídající praxi
- obecnou znalost práva (právní základy), ideálně právní vzdělání, nejlépe se zaměřením na stavebnictví a veřejné zakázky
- znalost zákona č. 134/2016 Sb. v praxi min. 2 roky (nutné doložit např. popisem dosavadní náplně práce)
- znalost v oblasti správy a údržby nemovitých věcí, jak po technické tak i administrativní stránce (praxe výhodou)
- základní znalost a orientace v zákoně č. 183/2006 Sb.
- odolnost proti stresu
- samostatnost a vlastní iniciativu
- samostatné a bezproblémové ovládání PC na kancelářské úrovni
- upřednostňujeme aktivní komunikaci a výborný písemný projev
- výhodou je praxe ve veřejné správě podobného zaměření
- výhodou je znalost stavebního oboru
Co vám nabízíme?
Pracovní poměr na dobu neurčitou. Nástupní plat v 10. platové třídě až do výše 31 240 Kč podle délky odborné praxe. Po zkušební době osobní příplatek až do výše 100 % maximálního nástupního platu.
|
|
|
|
|
|
Jak se k nám dostanete?
Přihlášku a souhlas se zpracováním osobních údajů (naleznete ve Formulářích Odboru personálních činností) včetně strukturovaného životopisu je možné osobně doručit v úředních hodinách do podatelny Úřadu MČ Praha 7 nebo zaslat na níže uvedenou adresu, případně zaslat i e-mailem na pouzarovae@praha7.cz nejpozději do 5. 2. 2021.
Předpokládaný vznik pracovního poměru je 1. 4. 2021.
Městská část Praha 7
Úřad městské části Praha 7
Odbor personálních činností
U Průhonu 1338/38
170 00 Praha 7
Veškeré potřebné informace pro přihlášení do poptávkového řízení naleznete zde.