Co u nás budete dělat?
Náplní vaší práce bude kontrola náležitostí faktur pro pořízení movitého majetku, kontrola zaevidování movitého majetku dle vnitřních dispozičních oprávnění, spolupráce při procesu převodu movitého majetku mezi zřizovatelem a příspěvkovými organizacemi a kontrola evidence movitého majetku městské části v programu účetní operativní evidence GINIS MAJ.
Co od vás očekáváme?
· vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
· základní znalost právních předpisů o účetnictví vybraných účetních jednotek veřejné sféry
· znalost práce na PC na uživatelské úrovni
· administrativní zdatnost a spolehlivost
· výhodou je praxe účetní veřejné správy
· pozice jsou vhodné pro absolventy školy ekonomického zaměření
Co vám nabízíme?
Pracovní poměr na dobu neurčitou. Nástupní plat v 9. platové třídě až do výše 28 920 Kč podle délky odborné praxe. Po zkušební době osobní příplatek až do výše 50 % maximálního nástupního platu.
Platové ohodnocení, které roste spolu s vámi. | Širokou škálu benefitů, které přicházejí ve správný čas. | 5 týdnů dovolené, na kterou nebudete chtít odjet. |
Možnost dalšího vzdělávání, abyste se ve světě neztratili. | Práci v inspirativním kolektivu, kde se před nápady nezavírají oči. | Perspektivní zaměstnání, kde pomáháte měnit svět kolem sebe. |
Jak se k nám dostanete?
Přihlášku a souhlas se zpracováním osobních údajů (naleznete ve Formulářích Odboru personálních činností) včetně strukturovaného životopisu je možné osobně doručit v úředních hodinách do podatelny Úřadu MČ Praha 7 nebo zaslat na níže uvedenou adresu, případně emailem na pouzarovae@praha7.cz nejpozději do 30. 11. 2021.
Vznik pracovního poměru dle dohody.
Městská část Praha 7
Úřad městské části Praha 7
Odbor personálních činností
U Průhonu 1338/38
170 00 Praha 7
Veškeré potřebné informace pro přihlášení do poptávkového řízení najdete ZDE.