Co u nás budete dělat?
Náplní vaší práce bude zpracování projektové dokumentace na úpravy veřejných prostranství včetně koordinace a zajištění povolení a vyjádření. Budete připravovat podklady a zadání pro vyhlášení architektonických soutěží a veřejných zakázek na projektové dokumentace či stavební práce a koordinovat projekty různých investorů ve veřejném prostoru. Po celou dobu realizovaných projektů budete zajišťovat investorský dozor, dodržování harmonogramů prací, prodlužování staveb, jednání a koordinace s dotčenými orgány, dodržování finančního plnění, realizaci méně prací, víceprací, likvidaci faktur či ekonomickou a administrativní agendu stavby. Podílet se budete také na zpracování plánu oprav a investic ve veřejném prostoru, včetně příprav rozpočtu.
Co od vás očekáváme?
- vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání
- odborné vzdělání v technickém oboru (pozemní stavby, dopravní stavby či obdobné)
- výborné organizační schopnosti (vedení projektu, koordinace a jednání s dotčenými orgány, příprava veřejných zakázek, práce v terénu, administrativní
činnost) - samostatnost, vlastní iniciativa a logické uvažování
- zájem o kvalitu veřejných prostranství ve městech
- znalost a orientace ve všech typech projektové dokumentace a postupu stavebních prací
- orientaci ve stavební a dopravní legislativě
- dobré komunikační a vyjadřovací schopnosti slovem i písmem
- samostatné a bezproblémové ovládání PC na kancelářské úrovni
- výhodou je:
- zkušenost s projekty veřejných prostranství výhodou
- zkušenost s projektovým řízením a zadáváním veřejných zakázek výhodou
- zkušenosti z práce v samosprávě a orientace v organizacích hl. m. Prahy výhodou
Co vám nabízíme?
Pracovní poměr na dobu neurčitou s možností zkráceného úvazku. Nástupní plat v 10. platové třídě až do výše 34 370 Kč podle délky odborné praxe. Po zkušební době osobní příplatek až do výše 100 % maximálního nástupního platu.
Platové ohodnocení, které roste spolu s vámi. | Širokou škálu benefitů, které přicházejí ve správný čas. | 5 týdnů dovolené, na kterou nebudete chtít odjet. |
Možnost dalšího vzdělávání, abyste se ve světě neztratili. | Práci v inspirativním kolektivu, kde se před nápady nezavírají oči. | Perspektivní zaměstnání, kde pomáháte měnit svět kolem sebe. |
Jak se k nám dostanete?
Přihlášku a souhlas se zpracováním osobních údajů (naleznete ve Formulářích Odboru personálních činností) včetně strukturovaného životopisu je možné osobně doručit v úředních hodinách do podatelny Úřadu MČ Praha 7 nebo zaslat na níže uvedenou adresu, případně emailem na pouzarovae@praha7.cz nejpozději do 8. 2. 2023.
Předpokládaný vznik pracovního poměru je 1. 3. 2023.
Městská část Praha 7
Úřad městské části Praha 7
Odbor personálních činností
U Průhonu 1338/38
170 00 Praha 7
Veškeré potřebné informace pro přihlášení do poptávkového řízení naleznete ZDE.