archivní článek, informace již nemusí být aktuální

Úřad Prahy 7 shání do svého týmu kolegyni/kolegu na pozici referent/ka přípravy a realizace staveb v Odboru rozvoje a péče o veřejný prostor. Vyznáte se ve stavebnictví a územním plánování? Bavila by vás příprava a koordinace stavebních projektů od plánů až po realizaci? Máte zájem pracovat v dynamicky se rozvíjející městské části pro úřad s tak trochu jiným přístupem? Neváhejte a přihlaste se do našeho poptávkového řízení.

Co u nás budete dělat?

Náplní vaší práce bude zpracování projektové dokumentace na úpravy veřejných prostranství včetně koordinace a zajištění povolení a vyjádření. Budete připravovat podklady a zadání pro vyhlášení architektonických soutěží a veřejných zakázek na projektové dokumentace či stavební práce a koordinovat projekty různých investorů ve veřejném prostoru. Po celou dobu realizovaných projektů budete zajišťovat investorský dozor, dodržování harmonogramů prací, prodlužování staveb, jednání a koordinace s dotčenými orgány, dodržování finančního plnění, realizaci méně prací, víceprací, likvidaci faktur či ekonomickou a administrativní agendu stavby. Podílet se budete také na zpracování plánu oprav a investic ve veřejném prostoru, včetně příprav rozpočtu.

 

Co od vás očekáváme?

  • vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání
  • odborné vzdělání v technickém oboru (pozemní stavby, dopravní stavby či obdobné)
  • výborné organizační schopnosti (vedení projektu, koordinace a jednání s dotčenými orgány, příprava veřejných zakázek, práce v terénu, administrativní
    činnost)
  • samostatnost, vlastní iniciativa a logické uvažování
  • zájem o kvalitu veřejných prostranství ve městech
  • znalost a orientace ve všech typech projektové dokumentace a postupu stavebních prací
  • orientaci ve stavební a dopravní legislativě
  • dobré komunikační a vyjadřovací schopnosti slovem i písmem
  • samostatné a bezproblémové ovládání PC na kancelářské úrovni
  • výhodou je:
  • zkušenost s projekty veřejných prostranství výhodou
  • zkušenost s projektovým řízením a zadáváním veřejných zakázek výhodou
  • zkušenosti z práce v samosprávě a orientace v organizacích hl. m. Prahy výhodou

 

Co vám nabízíme?

Pracovní poměr na dobu neurčitou s možností zkráceného úvazku. Nástupní plat v 10. platové třídě až do výše 34 370 Kč podle délky odborné praxe. Po zkušební době osobní příplatek až do výše 100 % maximálního nástupního platu.

Platové ohodnocení, které roste spolu s vámi.

Širokou škálu benefitů, které přicházejí ve správný čas.

5 týdnů dovolené, na kterou nebudete chtít odjet.

Možnost dalšího vzdělávání, abyste se ve světě neztratili.

Práci v inspirativním kolektivu, kde se před nápady nezavírají oči.

Perspektivní zaměstnání, kde pomáháte měnit svět kolem sebe.

 

Jak se k nám dostanete?

Přihlášku a souhlas se zpracováním osobních údajů (naleznete ve Formulářích Odboru personálních činností) včetně strukturovaného životopisu je možné osobně doručit v úředních hodinách do podatelny Úřadu MČ Praha 7 nebo zaslat na níže uvedenou adresu, případně emailem na pouzarovae@praha7.cz nejpozději do 8. 2. 2023.

 

Předpokládaný vznik pracovního poměru je 1. 3. 2023.

 

Městská část Praha 7

Úřad městské části Praha 7

Odbor personálních činností

U Průhonu 1338/38

170 00 Praha 7

 

Veškeré potřebné informace pro přihlášení do poptávkového řízení naleznete ZDE.