Co u nás budete dělat?
Náplní vaší práce bude poskytování služeb CzechPOINT, vidimace a legalizace, vybírání správních poplatků, kopírování pro občany.
Co od vás očekáváme?
- střední vzdělání s maturitní zkouškou
- výhodou jsou zkoušky z ověřování dle zák. č. 21/2006 Sb.
- pečlivost a samostatnost
- uživatelská znalost MS Office
- výhodou he práce ve veřejné správě
Co vám nabízíme?
Pracovní poměr na dobu neurčitou. Nástupní plat v 8. platové třídě až do výše 29 520 Kč podle délky odborné praxe. Po zkušební době osobní příplatek až do výše 50 % maximálního nástupního platu.
Platové ohodnocení, které roste spolu s vámi. | Širokou škálu benefitů, které přicházejí ve správný čas. | 5 týdnů dovolené, na kterou nebudete chtít odjet. |
Možnost dalšího vzdělávání, abyste se ve světě neztratili. | Práci v inspirativním kolektivu, kde se před nápady nezavírají oči. | Perspektivní zaměstnání, kde pomáháte měnit svět kolem sebe. |
Jak se k nám dostanete?
Přihlášku a souhlas se zpracováním osobních údajů (naleznete ve Formulářích Odboru personálních činností) včetně strukturovaného životopisu, výpisu z evidence Rejstříku trestů ne staršího než 3 měsíce a ověřené kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání je možné osobně doručit v úředních hodinách do podatelny Úřadu MČ Praha 7 nebo zaslat na níže uvedenou adresu nejpozději do 14. 4. 2023.
Předpokládaný vznik pracovního poměru 1. 5. 2023.
Městská část Praha 7
Úřad městské části Praha 7
Odbor personálních činností
U Průhonu 1338/38
170 00 Praha 7
Veškeré potřebné informace pro přihlášení do výběrového řízení naleznete ZDE.