archivní článek, informace již nemusí být aktuální

Úřad Prahy 7 shání do svého týmu kolegu/kolegyni na pozici refernet/ka oddělení eGovernmentu. Jste zodpovědní, pečliví a cítíte se pevní v kramflecích při komunikaci s lidmi? Neztratíte se při práci v elektronických systémech a hledáte uplatnění? Máte zájem pracovat v dynamicky se rozvíjející městské části pro úřad s tak trochu jiným přístupem? Neváhejte a přihlaste se do našeho výběrového řízení.

Co u nás budete dělat?

Náplní vaší práce bude poskytování služeb CzechPOINT, vidimace a legalizace, vybírání správních poplatků, kopírování pro občany.

 

Co od vás očekáváme?

  • střední vzdělání s maturitní zkouškou
  • výhodou jsou zkoušky z ověřování dle zák. č. 21/2006 Sb.
  • pečlivost a samostatnost
  • uživatelská znalost MS Office
  • výhodou je práce ve veřejné správě

Co vám nabízíme?

Pracovní poměr na dobu neurčitou. Nástupní plat v 8. platové třídě až do výše 29 520 Kč podle délky odborné praxe. Po zkušební době osobní příplatek až do výše 50 % maximálního nástupního platu.

Platové ohodnocení, které roste spolu s vámi.

Širokou škálu benefitů, které přicházejí ve správný čas.

5 týdnů dovolené, na kterou nebudete chtít odjet.

Možnost dalšího vzdělávání, abyste se ve světě neztratili.

Práci v inspirativním kolektivu, kde se před nápady nezavírají oči.

Perspektivní zaměstnání, kde pomáháte měnit svět kolem sebe.

 

Jak se k nám dostanete?

Přihlášku a souhlas se zpracováním osobních údajů (naleznete ve Formulářích Odboru personálních činností) včetně strukturovaného životopisu, výpisu z evidence Rejstříku trestů ne staršího než 3 měsíce a ověřené kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání je možné osobně doručit v úředních hodinách do podatelny Úřadu MČ Praha 7 nebo zaslat na níže uvedenou adresu nejpozději do 15. 6. 2023.

 

Předpokládaný vznik pracovního poměru 1. 7. 2023.

 

Městská část Praha 7

Úřad městské části Praha 7

Odbor personálních činností

U Průhonu 1338/38

170 00 Praha 7

 

Veškeré potřebné informace pro přihlášení do výběrového řízení naleznete ZDE.