Úřad Prahy 7 shání do svého týmu kolegu/kolegyni na pozici referent/ka oddělení dokladů a evidence obyvatel. Baví vás práce s lidmi? Chcete být u zásadních životních milníků, jako je získání první občanky, zajištění pasu na svatební cestu nebo změna adresy po stěhování do vlastního bytu? Máte zájem pracovat v dynamicky se rozvíjející městské části pro úřad s tak trochu jiným přístupem? Neváhejte a přihlaste se do našeho výběrového řízení.

Co u nás budete dělat?

Hlavní náplní vaší práce bude přijímání žádostí a výdej cestovních dokladů a občanských průkazů a hlášení trvalého pobytu.    

 

Co od vás očekáváme?

  • vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
  • zkušené „oko“ pro pořizování fotografií na osobní doklady
  • zkušenosti s prací ve veřejné správě výhodou
  • zkušenosti s prací na přepážkovém pracovišti výhodou
  • Zkouška odborné způsobilosti pro vedení evidence obyvatel a vydávání občanských průkazů a cestovních dokladů výhodou
  • dobré komunikační schopnosti v písemném i ústním projevu
  • spolehlivost, pečlivost, přesnost
  • schopnost práce samostatně i v týmu
  • ochota učit se novým věcem
  • uživatelská znalost práce na PC

 

Co vám nabízíme?

Pracovní poměr na dobu neurčitou. Nástupní plat v 9. platové třídě až do výše 31 820 Kč podle délky odborné praxe. Po zkušební době osobní příplatek až do výše 50 % maximálního nástupního platu. Stravenkovou kartu, 5 dnů zdravotního volna, příspěvek na dovolenou, 200 hodin dovolené, pružnou pracovní dobu, příspěvek na penzijní nebo životní pojištění.

 

Platové ohodnocení, které roste spolu s vámi.

Širokou škálu benefitů, které přicházejí
ve správný čas.

Pět týdnů dovolené, na kterou  nebudete chtít odjet, a pět dnů indispozičního volna.

Možnost dalšího vzdělávaní, abyste se ve světě neztratili.

Práci v inspirativním kolektivu, kde se před nápady nezavírají oči.

Perspektivní zaměstnání, kde pomáháte měnit svět kolem sebe.

 

Jak se k nám dostanete?

Přihlášku a souhlas se zpracováním osobních údajů (naleznete ve Formulářích Odboru personálních činností) včetně strukturovaného životopisu, výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší než tři měsíce a ověřené kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání je možné osobně doručit v úředních hodinách do podatelny Úřadu MČ Praha 7 nebo zaslat na níže uvedenou adresu nejpozději do 28. března 2024. Obálku označte slovy: „Referent oddělení dokladů a evidence obyvatel – Odbor správních agend (OSA)“. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu.

Předpokládaný vznik pracovního poměru dohodou.

 

Městská část Praha 7
Úřad městské části Praha 7
Odbor personálních činností
U Průhonu 1338/38
170 00 Praha 7

 

Veškeré potřebné informace pro přihlášení do poptávkového řízení naleznete zde.