archivní článek, informace již nemusí být aktuální

Úřad Prahy 7 shání do svého týmu kolegu/kolegyni na pozici referent/ka veřejných zakázek. Jste samostatní, zodpovědní a pečliví? Orientujete se v problematice veřejných zakázek? Chtěli byste pracovat pro úřad s tak trochu jiným přístupem?  Neváhejte a přihlaste se do našeho poptávkového řízení.

Co u nás budete dělat?

Náplní vaší práce bude koordinace všech druhů veřejných zakázek dle zákona. Budete se podílet na vytváření zadávacích podmínek, administraci veřejných zakázek, hodnocení nabídek a výběru dodavatele. Budete vypracovávat dokumenty, zprávy a návrhy k projednání Radou MČ Praha 7. Na starosti budete mít také zveřejňování dokumentů na profilu zadavatele a ve Věstníku veřejných zakázek.

 

Co od vás očekáváme?

  • Vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu

  • praxe v oboru veřejných zakázek min. 2 roky

  • dobrou znalost práce v MS Office

  • velmi dobrou znalost problematiky veřejných zakázek

  • znalost zákona č. 183/2006 Sb. o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon)

  • znalost zákona 134/2016 Sb. o zadávání veřejných zakázek, v platném znění

  • znalost zákona 340/2015 Sb. o registru smluv,

  • samostatnost, zodpovědnost a pečlivost v práci

  • komunikační dovednosti, vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu

  • odolnost vůči pracovnímu tlaku, schopnost pracovat na více pracovních úkolech současně

  • ochotu učit se novým věcem

    Výhodou jsou zkušenosti:

  • s programy E-spis a Ginis

  • s ekonomikou státní správy a dotačním managementem

  • s přípravou a kontrolou smluv

  • s problematikou centralizovaného zadávání veřejných zakázek ve veřejné správě

  • s fungováním elektronických aukcí a tržišť

 

Co vám nabízíme?

Pracovní poměr na dobu určitou (zástup za rodičovskou dovolenou cca 2 roky). Nástupní plat v 10. platové třídě až do výše 31 240 Kč podle délky odborné praxe. Po zkušební době osobní příplatek až do výše 100 % maximálního nástupního platu. Pružnou pracovní dobu, možnost zkrácení pracovního úvazku (vhodné i pro matky s dětmi).

 

Platové ohodnocení, které roste spolu s vámi.

Širokou škálu benefitů, které přicházejí ve správný čas.

5 týdnů dovolené, na kterou nebudete chtít odjet.

Možnost dalšího vzdělávání, abyste se ve světě neztratili.

Práci v inspirativním kolektivu, kde se před nápady nezavírají oči.

Perspektivní zaměstnání, kde pomáháte měnit svět kolem sebe.

 

Jak se k nám dostanete?

Přihlášku a souhlas se zpracováním osobních údajů (naleznete ve Formulářích Odboru personálních činností) včetně strukturovaného životopisu je možné osobně doručit v úředních hodinách do podatelny Úřadu MČ Praha 7 nebo zaslat na níže uvedenou adresu, případně emailem na pouzarovae@praha7.cz nejpozději do 3. 5. 2021.

 

Vznik pracovního poměru dle dohody.

 

Městská část Praha 7

Úřad městské části Praha 7

Odbor personálních činností

U Průhonu 1338/38

170 00 Praha 7

 

Veškeré potřebné informace pro přihlášení do poptávkového řízení naleznete ZDE.