archivní článek, informace již nemusí být aktuální

Úřad Prahy 7 shání do svého týmu kolegyni/kolegu na pozici referent/ka oddělení pronájmů v Odboru majetku. Zajímá vás péče o byty a nebytové prostory městské části? Chtěli byste zajišťovat agendu spojenou s jejich pronájmy? Máte zájem pracovat v dynamicky se rozvíjející městské části pro úřad s tak trochu jiným přístupem? Neváhejte a přihlaste se do našeho poptávkového řízení.

Co u nás budete dělat?

Hlavní náplní vaší práce bude agenda spojená s evidencí stávajících nájemních smluv a uzavíráním nových nájemních smluv. Povedete přehled volných bytů a nebytových prostor, budete zajišťovat politiku podporovaného bydlení a organizovat výběrová řízení na pronájem nebytových prostor. Budete vyřizovat žádosti občanů a zpracovává materiály a podklady pro jednání příslušných komisí, výborů, Rady a Zastupitelstva.

 

Co od vás očekáváme?

– vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou

– alespoň minimální praxi v oblasti administrativy

– upřednostňujeme znalost a praxi v nájemním právu dle zák. č. 89/2012 Sb. a navazujících právních předpisů

– znalost zákona č. 131/2000 Sb. výhodou

– odolnost vůči stresu

– schopnost pracovat s větším objemem dat a agendy

– samostatnost a vlastní iniciativa

– samostatné a bezproblémové ovládání PC na kancelářské úrovni

– aktivní komunikace a výborný písemný projev

– vhodné pro absolventy

– ve výjimečných případech se mohou hlásit uchazeči i z jiných oborů

 

Co vám nabízíme?

Pracovní poměr na dobu neurčitou. Nástupní plat v 9. platové třídě až do výše 28 920 Kč podle délky odborné praxe. Po zkušební době osobní příplatek až do výše 50 % maximálního nástupního platu.

Platové ohodnocení, které roste spolu s vámi.

Širokou škálu benefitů, které přicházejí ve správný čas.

5 týdnů dovolené, na kterou nebudete chtít odjet.

Možnost dalšího vzdělávání, abyste se ve světě neztratili.

Práci v inspirativním kolektivu, kde se před nápady nezavírají oči.

Perspektivní zaměstnání, kde pomáháte měnit svět kolem sebe.

 

Jak se k nám dostanete?

Přihlášku a souhlas se zpracováním osobních údajů (naleznete ve Formulářích Odboru personálních činností) včetně strukturovaného životopisu je možné osobně doručit v úředních hodinách do podatelny Úřadu MČ Praha 7 nebo zaslat na níže uvedenou adresu, případně zaslat i e-mailem na pouzarovae@praha7.cz nejpozději do 14. 8. 2020.

 

Předpokládaný vznik pracovního poměru je 1. 9. 2020.

 

Městská část Praha 7

Úřad městské části Praha 7

Odbor personálních činností

U Průhonu 1338/38

170 00 Praha 7

 

Veškeré potřebné informace pro přihlášení do poptávkového řízení naleznete zde.