Co u nás budete dělat?
Budete zajišťovat řízení projektů ve všech jejich fázích. Budete mít na starosti vedení a řízení projektového týmu, stanovení časového a finančního plánu, komunikaci s poskytovatelem dotace, řízení změn v projektech až po zajištění předání výstupů. Budete koordinovat postupy prací a návaznost činností v jednotlivých úkolech, pravidelně reportovat o stavu realizace projektů, spolupracovat na plnění monitorovacích indikátorů a zajišťovat publicitu projektů. Dále budete mít na starosti finanční plánování, spolupráci na plnění monitorovacích indikátorů, řízení, controllingu a implementaci projektových výstupů a spolupráci na přípravě projektových záměrů a žádostí.
Co od vás očekáváme?
- vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání
- zkušenosti s projektovým a finančním řízením a administrací projektů spolufinancovaných z EU fondů a jiných zdrojů min. 3 roky
- analytické myšlení a proaktivní přístup
- pečlivost, samostatnost, spolehlivost, flexibilitu
- komunikační, prezentační, manažerské i organizační dovednosti,
- schopnost vést a podporovat tým
- ochotu učit se novým věcem
- výbornou znalost ČJ
- výbornou znalost práce na PC – MS Office (Outlook, Excel, PowerPoint,
MS Teams) - znalost prostředí ISKP 2014+ a 21+, znalost dalších dotačních systémů
výhodou
Co vám nabízíme?
Pracovní poměr na dobu určitou, zástup za mateřskou dovolenou. Nástupní plat v 10. platové třídě až do výše 34 370 Kč podle délky odborné praxe. Po zkušební době osobní příplatek až do výše 100 % maximálního nástupního platu.
Platové ohodnocení, které roste spolu s vámi. | Širokou škálu benefitů, které přicházejí ve správný čas. | 5 týdnů dovolené, na kterou nebudete chtít odjet. |
Možnost dalšího vzdělávání, abyste se ve světě neztratili. | Práci v inspirativním kolektivu, kde se před nápady nezavírají oči. | Perspektivní zaměstnání, kde pomáháte měnit svět kolem sebe. |
Jak se k nám dostanete?
Přihlášku a souhlas se zpracováním osobních údajů (naleznete ve Formulářích Odboru personálních činností) včetně strukturovaného životopisu je možné osobně doručit v úředních hodinách do podatelny Úřadu MČ Praha 7 nebo zaslat na níže uvedenou adresu, případně zaslat i e-mailem na pouzarovae@praha7.cz nejpozději do 17. 3. 2023.
Předpokládaný vznik pracovního poměru 1. 4. 2023.
Městská část Praha 7
Úřad městské části Praha 7
Odbor personálních činností
U Průhonu 1338/38
170 00 Praha 7
Veškeré potřebné informace pro přihlášení do poptávkového řízení naleznete ZDE.