archivní článek, informace již nemusí být aktuální

Úřad Prahy 7 shání do svého týmu kolegu/kolegyni na pozici koordinační a projektový/á manažer/ka. Rádi plánujete a koordinujete zavádění nových projektů? Vyhovuje vám činnost, kterou řídíte od přípravy až po realizaci?  Chcete využít možnosti pracovat v dynamicky se rozvíjející městské části pro úřad s tak trochu jiným přístupem? Neváhejte a přihlaste se do našeho poptávkového řízení.

Co u nás budete dělat?

Budete zajišťovat řízení projektů ve všech jejich fázích. Budete mít na starosti vedení a řízení projektového týmu, stanovení časového a finančního plánu, komunikaci s poskytovatelem dotace, řízení změn v projektech až po zajištění předání výstupů. Budete koordinovat postupy prací a návaznost činností v jednotlivých úkolech, pravidelně reportovat o stavu realizace projektů, spolupracovat na plnění monitorovacích indikátorů a zajišťovat publicitu projektů. Dále budete mít na starosti finanční plánování, spolupráci na plnění monitorovacích indikátorů, řízení, controllingu a implementaci projektových výstupů a spolupráci na přípravě projektových záměrů a žádostí. 

Co od vás očekáváme?

  • vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání
  • zkušenosti s projektovým a finančním řízením a administrací projektů spolufinancovaných z EU fondů a jiných zdrojů min. 3 roky
  • analytické myšlení a proaktivní přístup
  • pečlivost, samostatnost, spolehlivost, flexibilitu
  • komunikační, prezentační, manažerské i organizační dovednosti,
  • schopnost vést a podporovat tým
  • ochotu učit se novým věcem
  • výbornou znalost ČJ
  • výbornou znalost práce na PC – MS Office (Outlook, Excel, PowerPoint,
    MS Teams)
  • znalost prostředí ISKP 2014+ a 21+, znalost dalších dotačních systémů
    výhodou

Co vám nabízíme?

Pracovní poměr na dobu určitou, zástup za mateřskou dovolenou. Nástupní plat v 10. platové třídě až do výše 34 370 Kč podle délky odborné praxe. Po zkušební době osobní příplatek až do výše 100 % maximálního nástupního platu.

Platové ohodnocení, které roste spolu s vámi.

Širokou škálu benefitů, které přicházejí ve správný čas.

5 týdnů dovolené, na kterou nebudete chtít odjet.

Možnost dalšího vzdělávání, abyste se ve světě neztratili.

Práci v inspirativním kolektivu, kde se před nápady nezavírají oči.

Perspektivní zaměstnání, kde pomáháte měnit svět kolem sebe.

 

Jak se k nám dostanete?

Přihlášku a souhlas se zpracováním osobních údajů (naleznete ve Formulářích Odboru personálních činností) včetně strukturovaného životopisu je možné osobně doručit v úředních hodinách do podatelny Úřadu MČ Praha 7 nebo zaslat na níže uvedenou adresu, případně zaslat i e-mailem na pouzarovae@praha7.cz nejpozději do 17. 3. 2023.

 

Předpokládaný vznik pracovního poměru 1. 4. 2023.

 

Městská část Praha 7

Úřad městské části Praha 7

Odbor personálních činností

U Průhonu 1338/38

170 00 Praha 7

 

Veškeré potřebné informace pro přihlášení do poptávkového řízení naleznete ZDE.