archivní článek, informace již nemusí být aktuální

Úřad Prahy 7 shání do svého týmu kolegu/kolegyni na pozici koordinační a projektový/á manažer/ka. Chtěli byste se podílet na koordinaci zajímavých inovativních projektů a spolupracovat se školami v Praze 7? Hledáte práci v tvůrčím a inspirativním kolektivu?  Chcete využít možnosti pracovat v dynamicky se rozvíjející městské části pro úřad s tak trochu jiným přístupem? Neváhejte a přihlaste se do našeho poptávkového řízení.

Co u nás budete dělat?

Budete shromažďovat podklady pro zúčtování prostředků státního rozpočtu poskytovaných MHMP, zpracovávat rozpočet provozních výdajů pro příspěvkové organizace a návrhy rozpisu rozpočtu finančních prostředků státního rozpočtu. Věnovat se budete také přípravě požadavků pro čerpání fondů škol (fond investic apod.), zajišťovat řešení majetkových změn na školách (vyřazení a zařazení majetku, technické zhodnocení apod.), spolupracovat při realizaci veřejnosprávních kontrol. Budete plnit úkoly zřizovatele na úseku vzdělávání a školství v souladu s relevantními
právními předpisy, povedete komplexní agendu související se školskými radami při základních školách, budete organizovat a zajišťovat porady ředitelů školských zařízení, aktualizovat webové stránky a spolupracovat na agendě související s poskytováním programových a individuálních dotací městské části.

Co od vás očekáváme?

–      vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání

–      zkušenost v oblasti regionálního vzdělávání a školství

–      znalost předpisů v oblasti školství, zejména zákona č. 561/2004 Sb. a č. 563/2004 Sb.

–      organizační a komunikační schopnosti 

–       pečlivost a spolehlivost

–       znalost práce na PC (MS Word, Excel, Internet)

–      schopnost pracovat samostatně

–      orientace v problematice řízení projektů výhodou

–      zkouška odborné způsobilosti v oblasti školství výhodou

 

Co vám nabízíme?

Pracovní poměr na dobu určitou. Nástupní plat v 10. platové třídě až do výše 34 370 Kč podle délky odborné praxe. Po zkušební době osobní příplatek až do výše 100 % maximálního nástupního platu.

Platové ohodnocení, které roste spolu s vámi.

Širokou škálu benefitů, které přicházejí ve správný čas.

5 týdnů dovolené, na kterou nebudete chtít odjet.

Možnost dalšího vzdělávání, abyste se ve světě neztratili.

Práci v inspirativním kolektivu, kde se před nápady nezavírají oči.

Perspektivní zaměstnání, kde pomáháte měnit svět kolem sebe.

 

Jak se k nám dostanete?

Přihlášku a souhlas se zpracováním osobních údajů (naleznete ve Formulářích Odboru personálních činností) včetně strukturovaného životopisu je možné osobně doručit v úředních hodinách do podatelny Úřadu MČ Praha 7 nebo zaslat na níže uvedenou adresu, případně zaslat i e-mailem na pouzarovae@praha7.cz nejpozději do 18. 11. 2022.

 

Předpokládaný vznik pracovního poměru 1. 12. 2022.

 

Městská část Praha 7

Úřad městské části Praha 7

Odbor personálních činností

U Průhonu 1338/38

170 00 Praha 7

 

Veškeré potřebné informace pro přihlášení do poptávkového řízení naleznete ZDE.