archivní článek, informace již nemusí být aktuální

Úřad Prahy 7 shání do svého týmu kolegu/kolegyni na pozici projektový/á manažer/ka. Rádi plánujete a koordinujete zavádění nových projektů? Vyhovuje vám činnost, kterou řídíte od přípravy až po realizaci?  Chcete využít možnosti pracovat v dynamicky se rozvíjející městské části pro úřad s tak trochu jiným přístupem? Neváhejte a přihlaste se do našeho poptávkového řízení.

Co u nás budete dělat?

Budete zajišťovat přípravu projektových záměrů a žádostí a následné řízení projektu ve všech jeho fázích. Budete mít na starosti vedení a řízení projektového týmu, stanovení časového a finančního plánu, komunikaci s řídícím orgánem, řízení změn v projektu až po zajištění předání výstupů z projektu. Budete koordinovat postupy prací a návaznost činností v jednotlivých úkolech, pravidelně reportovat o stavu realizace projektu, zpracovávat kompletní projektovou dokumentaci, spolupracovat na plnění monitorovacích indikátorů, finančním plánování, řízení, controllingu a implementaci projektových výstupů. 

 

Co od vás očekáváme?

–      Vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání

–       zkušenosti s realizací a administrací projektů spolufinancovaných z evropských fondů min. 3 roky

–       zkušenosti s finančním řízením projektů min. 3 roky výhodou

–       znalost problematiky projektového řízení

–       znalost prostředí MS 2014

–       základní znalost účetnictví výhodou

–       organizační a komunikační schopnosti a dovednosti, manažerské a prezentační dovednosti, řízení priorit, vedení týmu

–       samostatnost, pečlivost, spolehlivost, analytický přístup k řešení problémů, flexibilitu

–       znalost práce na PC (MS Office, Outlook, Internet, Excel, PowerPoint)

–       AJ výhodou

–      certifikace projektového řízení výhodou

 

Co vám nabízíme?

Pracovní poměr na dobu určitou. Nástupní plat v 10. platové třídě až do výše 31 240 Kč podle délky odborné praxe. Po zkušební době osobní příplatek až do výše 100 % maximálního nástupního platu.

Platové ohodnocení, které roste spolu s vámi.

Širokou škálu benefitů, které přicházejí ve správný čas.

5 týdnů dovolené, na kterou nebudete chtít odjet.

Možnost dalšího vzdělávání, abyste se ve světě neztratili.

Práci v inspirativním kolektivu, kde se před nápady nezavírají oči.

Perspektivní zaměstnání, kde pomáháte měnit svět kolem sebe.

 

Jak se k nám dostanete?

Přihlášku a souhlas se zpracováním osobních údajů (naleznete ve Formulářích Odboru personálních činností) včetně strukturovaného životopisu je možné osobně doručit v úředních hodinách do podatelny Úřadu MČ Praha 7 nebo zaslat na níže uvedenou adresu, případně zaslat i e-mailem na pouzarovae@praha7.cz nejpozději do 31. 5. 2021.

 

Předpokládaný vznik pracovního poměru 1. 7. 2021.

 

Městská část Praha 7

Úřad městské části Praha 7

Odbor personálních činností

U Průhonu 1338/38

170 00 Praha 7

 

Veškeré potřebné informace pro přihlášení do poptávkového řízení naleznete ZDE.