Úřad Prahy 7 shání do svého týmu kolegyni/kolegu na pozici koordinátor/ka MA 21 – oblast strategického řízení. Zajímavá vás tvorba strategického plánu a Místní agenda 21? Máte zkušenosti s realizací participativních aktivit? Máte zájem pracovat v dynamicky se rozvíjející městské části pro úřad s tak trochu jiným přístupem? Neváhejte a přihlaste se do našeho poptávkového řízení.

Co u nás budete dělat?

Budete se věnovat naplňování a posilování participace v oblasti strategického řízení úřadu a ve spolupráci s leaderem participace budete zajišťovat metodickou podporu útvarů MČ Praha 7 ve formě konzultací, proškolování, metodických materiálů apod. Podílet se budete také na organizaci veřejných setkání a prezentací, budete komunikovat se zástupci občanského, podnikatelského sektoru a dalších subjektů (neziskové organizace, školy a školská zařízení, zájmová sdružení apod.) a vytvářet a udržovat místní partnerských sítí v rámci strategického plánu. Budete úzce spolupracovat s koordinátorem strategického řízení a leaderem participace, koordinovat zpracování výstupů v rámci participativního rozpočtování a podílet se na realizaci projektů souvisejících s aktivitami MA21.

 

Co od vás očekáváme?

 

–          vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu, ideálně dokončené vzdělání v oblasti se zaměřením na humanitní, ekonomické nebo sociální vědy

–          zkušenosti s realizací participativních aktivit

–          znalost participativních formátů, kapacita metodického vedení

–          přehled o problematice MA21 a dalších tématech/nástrojích důležitých pro rozvoj nejen MA21, ale i pro zefektivňování fungování úřadu

–          velmi dobrou úroveň vystupování, ústního i písemného projevu

–          znalost MS Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint) včetně práce s ostatní kancelářskou technikou

–          doložitelnou zkušenost se zpracováním metodických dokumentů

–          orientace v tématech spojených s mitigací a adaptací na změny klimatu na místní úrovni výhodou

–          integritu, loajalitu, samostatnost, systematičnost, zodpovědnost, důslednost

–          umění spolupráce v týmu

–          organizační schopnosti

–          ochotu učit se novým věcem a dále se vzdělávat

–          časovou flexibilitu

–          znalost prostředí veřejné správy výhodou

–          praxe v oblasti facilitace/mediace výhodou

–          předchozí spolupráce s IPR v oblasti participativních projektů výhodou

 

 

Co vám nabízíme?

Pracovní poměr na dobu neurčitou – 0,5 úvazku. Nástupní plat v 10. platové třídě až do výše 31 240 Kč podle délky odborné praxe.

Platové ohodnocení, které roste spolu s vámi.

Širokou škálu benefitů, které přicházejí ve správný čas.

5 týdnů dovolené, na kterou nebudete chtít odjet.

Možnost dalšího vzdělávání, abyste se ve světě neztratili.

Práci v inspirativním kolektivu, kde se před nápady nezavírají oči.

Perspektivní zaměstnání, kde pomáháte měnit svět kolem sebe.

 

Jak se k nám dostanete?

Přihlášku a souhlas se zpracováním osobních údajů (naleznete ve Formulářích Odboru personálních činností) včetně strukturovaného životopisu je možné osobně doručit v úředních hodinách do podatelny Úřadu MČ Praha 7 nebo zaslat na níže uvedenou adresu, případně zaslat i e-mailem na pouzarovae@praha7.cz nejpozději do 29. 10. 2021.

 

Předpokládaný vznik pracovního poměru je 15. 11. 2021.

 

Městská část Praha 7

Úřad městské části Praha 7

Odbor personálních činností

U Průhonu 1338/38

170 00 Praha 7

 

Veškeré potřebné informace pro přihlášení do poptávkového řízení naleznete ZDE.