archivní článek, informace již nemusí být aktuální

Úřad Prahy 7 shání do svého týmu kolegu/kolegyni na pozici finanční kontrolor/ka v Útvaru kontroly, auditu a stížností. Nad slovem audit se vám rozzáří oči? Jste jako ostříž a neunikne vám ani haléř?  Máte zájem pracovat v dynamicky se rozvíjející městské části pro úřad s tak trochu jiným přístupem? Neváhejte a přihlaste se do našeho výběrového řízení.

Co u nás budete dělat?

Náplní vaší práce bude kontrola hospodaření s veřejnými prostředky, veřejnosprávní kontroly a interní audit.

 

Co od vás očekáváme?

  • vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání
  • znalosti zák. č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole a o změně některých zákonů, zák. č. 255/2012 Sb., o kontrole (kontrolní řád), zák. č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, zák. č. 420/2004 Sb., o přezkoumávání hospodaření územních samosprávných celků a dobrovolných svazků obcí, zák. č. 563/1991 Sb., o účetnictví, zák. č. 131/2000 Sb., o hlavním městě Praze, zák. č. 500/2004 Sb., správní řád,
  • organizační a komunikační schopnosti
  • pečlivost
  • samostatnost
  • psychickou odolnost
  • aktivní znalost práce na PC (Word, Excel)
  • vítáme praxi v oblasti státní správy nebo samosprávy
  • výhodou je zkouška zvláštní odborné způsobilosti

Co vám nabízíme?

Pracovní poměr na dobu neurčitou. Nástupní plat v 10. platové třídě až do výše 34 370 Kč podle délky odborné praxe. Po zkušební době osobní příplatek až do výše 100 % maximálního nástupního platu.

Platové ohodnocení, které roste spolu s vámi.

Širokou škálu benefitů, které přicházejí ve správný čas.

5 týdnů dovolené, na kterou nebudete chtít odjet.

Možnost dalšího vzdělávání, abyste se ve světě neztratili.

Práci v inspirativním kolektivu, kde se před nápady nezavírají oči.

Perspektivní zaměstnání, kde pomáháte měnit svět kolem sebe.

 

Jak se k nám dostanete?

Přihlášku a souhlas se zpracováním osobních údajů (naleznete ve Formulářích Odboru personálních činností) včetně strukturovaného životopisu, výpisu z evidence Rejstříku trestů ne staršího než 3 měsíce a ověřené kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání je možné osobně doručit v úředních hodinách do podatelny Úřadu MČ Praha 7 nebo zaslat na níže uvedenou adresu nejpozději do 26. 5. 2023.

 

Vznik pracovního poměru dohodou.

 

Městská část Praha 7

Úřad městské části Praha 7

Odbor personálních činností

U Průhonu 1338/38

170 00 Praha 7

 

Veškeré potřebné informace pro přihlášení do výběrového řízení naleznete ZDE.