archivní článek, informace již nemusí být aktuální

Úřad Prahy 7 shání do svého týmu kolegyni/kolegu na pozici referent/ka Útvaru informačních technologií. Bavila by vás perspektivní práce v IT prostředí? Chcete se zapojit do přátelského kolektivu podobně zaměřených lidí? Máte zájem pracovat v dynamicky se rozvíjející městské části pro úřad s tak trochu jiným přístupem? Neváhejte a přihlaste se do našeho poptávkového řízení.

Co u nás budete dělat?

Hlavní náplní Vaší práce bude uživatelská podpora a administrace různých aplikací, které úřad využívá, a vyřizování IT požadavků kolegyň a kolegů, kteří se na vás budou s důvěrou obracet prostřednictvím helpdesku.

 

Co od vás očekáváme?

–       vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou

–       znalost OS Windows 7 a 10 na úrovni základní instalace a konfigurace

–       znalost MS Office na úrovni instalace a základní práce v aplikaci

–       MS Word, MS Excel, MS Outlook

–       zkušenosti s aplikacemi VITA, GINIS, E-SPIS vítána

–       zkušenosti s MS Windows server 2008-2016 vítána

–       všeobecný přehled v informačních technologiích

–       systematičnost, pečlivost, ochota se učit

–       schopnost týmové i samostatné práce, odpovědnost,

–       komunikativnost, vstřícnost a trpělivost

–       aktivní přístup v řešení svěřených úkolů

–       praxe v oboru výhodou

–       znalost AJ pasivně

 

 

Co vám nabízíme?

Pracovní poměr na dobu neurčitou. Nástupní plat v 9. platové třídě až do výše 26.110,- Kč podle délky odborné praxe. Po zkušební době osobní příplatek až do výše 50% maximálního nástupního platu.

 

platové ohodnocení, které roste spolu s vámi

širokou škálu benefitů, které přicházejí ve správný čas

5 týdnů dovolené, na kterou  nebudete chtít odjet

možnost dalšího vzdělávaní, abyste se ve světě neztratili

práci v inspirativním kolektivu, kde se před nápady nezavírají oči

perspektivní zaměstnání, kde pomáháte měnit svět kolem sebe

 

 

Jak se k nám dostanete?

Přihlášku a souhlas se zpracováním osobních údajů (naleznete ve Formulářích Odboru personálních činností) včetně strukturovaného životopisu je možné osobně doručit v úředních hodinách do podatelny Úřadu MČ Praha 7 nebo zaslat na níže uvedenou adresu, případně zaslat i e-mailem na pouzarovae@praha7.cz nejpozději do 6. 12. 2018.

 

Městská část Praha 7

Úřad městské části Praha 7

Odbor personálních činností

nábř. Kpt. Jaroše 1000

170 00 Praha 7

 

Veškeré potřebné informace pro přihlášení do poptávkového řízení naleznete zde.