archivní článek, informace již nemusí být aktuální

Úřad Prahy 7 shání do svého týmu kolegyni/kolegu na pozici referent/ka Útvaru informačních technologií. Bavila by vás perspektivní práce v IT prostředí? Chcete se zapojit do přátelského kolektivu podobně zaměřených lidí? Máte zájem pracovat v dynamicky se rozvíjející městské části pro úřad s tak trochu jiným přístupem? Neváhejte a přihlaste se do našeho poptávkového řízení.

Co u nás budete dělat?

Hlavní náplní vaší práce bude analýza a řešení IT požadavků a problémů u zaměstnanců úřadu osobně či prostřednictvím HelpDesk, správa koncových zařízení včetně mobilních telefonů a tabletů (instalace, konfigurace), dohled na fungování a údržba vybraných IT systémů a příprava prostředí pro různá jednání.  

 

Co od vás očekáváme?

  • vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
  • předchozí práce na podobné pozici v oblasti IT podpory
  • schopnost spravovat OS Windows a kancelářské aplikace MS
  • office, včetně nástrojů pro vzdálenou správu koncových zařízení
  • orientace v novém IT prostředí
  • základní znalosti správy sítí na bázi protokolu TCP/IP
  • znalost Active Directory a schopnost provádět základní změny
  • schopnost analyzovat a řešit IT problémy
  • schopnost řešit úkoly s proklientským přístupem, samostatně, zodpovědně a pečlivě
  • schopnost nebát se zeptat, když něco nevíte
  • trpělivost, schopnost dobře a srozumitelně poradit
  • ochota učit se nové věci – práce na úřadě i aplikace jsou specifické

Co vám nabízíme?

Pracovní poměr na dobu neurčitou. Nástupní plat v 9. platové třídě až do výše 28.920,- Kč podle délky odborné praxe. Po zkušební době osobní příplatek až do výše 50% maximálního nástupního platu.

Platové ohodnocení, které roste spolu s vámi.

Širokou škálu benefitů, které přicházejí ve správný čas.

5 týdnů dovolené, na kterou nebudete chtít odjet.

Možnost dalšího vzdělávání, abyste se ve světě neztratili.

Práci v inspirativním kolektivu, kde se před nápady nezavírají oči.

Perspektivní zaměstnání, kde pomáháte měnit svět kolem sebe.

 

Jak se k nám dostanete?

Přihlášku a souhlas se zpracováním osobních údajů (naleznete ve Formulářích Odboru personálních činností) včetně strukturovaného životopisu je možné osobně doručit v úředních hodinách do podatelny Úřadu MČ Praha 7 nebo zaslat na níže uvedenou adresu, případně emailem na pouzarovae@praha7.cz nejpozději do 17. 5. 2021.

 

Předpokládaný vznik pracovního poměru: 1. 6. 2021

 

Městská část Praha 7

Úřad městské části Praha 7

Odbor personálních činností

U Průhonu 1338/38

170 00 Praha 7

 

Veškeré potřebné informace pro přihlášení do poptávkového řízení naleznete ZDE.