Co u nás budete dělat?
Hlavní náplní vaší práce bude komplexní obsluha hlavní pokladny a její administrace, kontakt s klienty v rámci provozu pokladny, manipulace s hotovostí, komunikace s bankou nebo vedení pokladní knihy. Budete se také zabývat obecnou administrativní činností spojenou s provozem pokladny a inventarizací pokladny.
Co od vás očekáváme?
- střední vzdělání s maturitní zkouškou
- znalost pokladního provozu (výhodou)
- znalost systému Gordic – Ginis (výhodou)
- znalost práce na PC (MS Office, outlook, internet)
- trestní bezúhonnost
- spolehlivost, pečlivost a odpovědnost
Co vám nabízíme?
Pracovní poměr na dobu neurčitou. Nástupní plat v 8. platové třídě až do výše 29 520 Kč podle délky odborné praxe. Po zkušební době může být poskytnut osobní příplatek.
Platové ohodnocení, které roste spolu s vámi. | Širokou škálu benefitů, které přicházejí ve správný čas. | Pět týdnů dovolené, na kterou nebudete chtít odjet. |
Možnost dalšího vzdělávání, abyste se ve světě neztratili. | Práci v inspirativním kolektivu, kde se před nápady nezavírají oči. | Perspektivní zaměstnání, kde pomáháte měnit svět kolem sebe. |
Jak se k nám dostanete?
Přihlášku a souhlas se zpracováním osobních údajů (naleznete ve Formulářích Odboru personálních činností) včetně strukturovaného životopisu, ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech, je možné osobně doručit v úředních hodinách do podatelny Úřadu MČ Praha 7 nebo zaslat na níže uvedenou adresu, případně zaslat i e-mailem na pouzarovae@praha7.cz nejpozději do 31. 10. 2023.
Vznik pracovního poměru dle dohody.
Městská část Praha 7
Úřad městské části Praha 7
Odbor personálních činností
U Průhonu 1338/38
170 00 Praha 7
Veškeré potřebné informace pro přihlášení do poptávkového řízení naleznete ZDE.