archivní článek, informace již nemusí být aktuální

Úřad Prahy 7 shání do svého týmu kolegyni/kolegu na pozici koordinátor/ka a metodik/čka programu sociálního bydlení. Chcete se podílet na projektu, který pomáhá lidem v bytové nouzi? Orientujete se v problematice sociálního bydlení? Je vám vlastní analytické myšlení a máte zkušenosti se zpracováním metodických dokumentů? Chcete pracovat v dynamicky se rozvíjející městské části pro úřad s tak trochu jiným přístupem? Neváhejte a přihlaste se do našeho poptávkového řízení.

Co u nás budete dělat?

Budete mít na starosti vedení a zajištění součinnosti všech složek programu zabydlování osob, koordinaci aktivit projektu, dodržování zvolených metod programu, řízení týmu a vedení týmových porad. Budete spolupracovat na vytváření partnerství s potřebnými službami, řízení a vyhodnocování rizik ohrožujících program a jeho udržitelnost. Mezi vaši pracovní náplň bude patřit také reprezentace programu navenek, úzká spolupráce s projektovým a finančním manažerem projektu a dalšími klíčovými pozicemi. Podílet se budete také na realizaci analýz potřeb osob v bytové nouzi, mapování a hodnocení adekvátnosti typu a kapacit služeb dostupných v území a návrzích úprav sítě služeb vhodných pro podporu osob v bytové nouzi a ohrožené bytovou nouzí. Budete se účastnit na relevantních plánovacích procesech, hodnotit efektivitu využití zdrojů sítě a případové koordinace a úzce spolupracovat na vytváření koncepcí, postupů a metodik pro sociální bydlení v území.

Co od vás očekáváme?

  • vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné
    vzdělání
  • orientaci v problematice sociálního bydlení
  • zkušenosti se zpracováním metodických dokumentů
  • analytické myšlení
  • proaktivní přístup
  • pečlivost, samostatnost, spolehlivost, flexibilitu
  • komunikační, prezentační, manažerské, organizační dovednosti
  • schopnost vést a podporovat tým
  • ochotu učit se novým věcem
  • výbornou znalost práce na PC – MS Office (Outlook, Excel, PowerPoint, MS Teams)

Co vám nabízíme?

Pracovní poměr na dobu určitou do 31. 12. 2025 s možností zkráceného úvazku. Nástupní plat v 10. platové třídě až do výše 34 370 Kč podle délky odborné praxe. Po zkušební době osobní příplatek až do výše 100 % maximálního nástupního platu.

Platové ohodnocení, které roste spolu s vámi.

Širokou škálu benefitů, které přicházejí ve správný čas.

5 týdnů dovolené, na kterou nebudete chtít odjet.

Možnost dalšího vzdělávání, abyste se ve světě neztratili.

Práci v inspirativním kolektivu, kde se před nápady nezavírají oči.

Perspektivní zaměstnání, kde pomáháte měnit svět kolem sebe.

 

Jak se k nám dostanete?

Přihlášku a souhlas se zpracováním osobních údajů (naleznete ve Formulářích Odboru personálních činností) včetně strukturovaného životopisu je možné osobně doručit v úředních hodinách do podatelny Úřadu MČ Praha 7 nebo zaslat na níže uvedenou adresu, případně zaslat i e-mailem na pouzarovae@praha7.cz nejpozději do 8. 3. 2023.

 

Předpokládaný vznik pracovního poměru 15. 3. 2023.

 

Městská část Praha 7

Úřad městské části Praha 7

Odbor personálních činností

U Průhonu 1338/38

170 00 Praha 7

 

Veškeré potřebné informace pro přihlášení do poptávkového řízení naleznete ZDE.