Úřad Prahy 7 shání do svého týmu kolegu/kolegyni na pozici referent/ka registračního oddělení v živnostenském odboru. Vyznáte se v živnostenském podnikání? Neztratíte se v zákonech a předpisech a umíte jednat s lidmi? Máte zájem pracovat v dynamicky se rozvíjející městské části pro úřad s tak trochu jiným přístupem? Neváhejte a přihlaste se do našeho výběrového řízení.

Co u nás budete dělat?

Budete vydávat živnostenská oprávnění pro živnosti ohlašovací a koncesované, provádět změny v živnostenských oprávněních, rušit živnostenská oprávnění na žádost podnikatelů, vydávat výpisy z živnostenského rejstříku, vést správní řízení a vydávat rozhodnutí v prvním stupni správního řízení na úseku registračním.

 

Co od vás očekáváme?

– vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání

– výhodou je znalost:

  • zákona č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání (živnostenský zákon), ve znění p.p.
  • zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění p.p.

– vítána je úspěšně složená zkouška podle vyhlášky č. 512/2002 Sb., o zvláštní odborné způsobilosti úředníků územních samosprávných celků, pro výkon správní činnosti při správě živnostenského podnikání

– znalost práce na PC (MS Word, MS Excel, MS Outlook, Internet)

– organizační a komunikační schopnosti, pečlivost, samostatnost

– dobré vyjadřovací schopnosti v mluveném i písemném projevu

– odolnost vůči stresu

– výhodou je znalost světového jazyka

 

Co vám nabízíme?

Pracovní poměr na dobu neurčitou. Nástupní plat v 10. platové třídě až do výše 31 240 Kč podle délky odborné praxe. Po zkušební době osobní příplatek až do výše 100 % maximálního nástupního platu. 

Platové ohodnocení, které roste spolu s vámi.

Širokou škálu benefitů, které přicházejí ve správný čas.

5 týdnů dovolené, na kterou nebudete chtít odjet.

Možnost dalšího vzdělávání, abyste se ve světě neztratili.

Práci v inspirativním kolektivu, kde se před nápady nezavírají oči.

Perspektivní zaměstnání, kde pomáháte měnit svět kolem sebe.

 

Jak se k nám dostanete?

Přihlášku a souhlas se zpracováním osobních údajů (naleznete ve Formulářích Odboru personálních činností) včetně strukturovaného životopisu, výpisu z evidence Rejstříku trestů ne staršího než 3 měsíce a ověřené kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání je možné osobně doručit v úředních hodinách do podatelny Úřadu MČ Praha 7 nebo zaslat na níže uvedenou adresu nejpozději do 31. 12. 2021.

 

Předpokládaný vznik pracovního poměru: 15. 1. 2022

 

Městská část Praha 7

Úřad městské části Praha 7

Odbor personálních činností

U Průhonu 1338/38

170 00 Praha 7

 

Veškeré potřebné informace pro přihlášení do výběrového řízení najdete ZDE.