archivní článek, informace již nemusí být aktuální


Úřad Prahy 7 shání do svého týmu kolegu/kolegyni na pozici asistent/ka  v Odboru Kancelář starosty a tajemníka. Máte pečlivost a svědomitost v krvi? Vynikáte organizačním talentem a hledáte uplatnění? Líbilo by se vám pracovat v kanceláři, která drží prst na tepu života celého úřadu? Chcete pracovat v dynamicky se rozvíjející městské části pro úřad s tak trochu jiným přístupem? Neváhejte a přihlaste se do našeho poptávkového řízení.

Co u nás budete dělat?

Budete zajišťovat chod kanceláře tajemníka úřadu. Povedete administrativu kanceláře, spisovou službu a korespondenci. Budete vést diář, kontrolovat plnění úkolů, organizovat schůzky a jednání a zajišťovat podklady a potřebné dokumenty. Budete se podílet na agendě spojené se zajištěním jednání Rady a Zastupitelstva.

 

Co od vás očekáváme?

–       střední vzdělání s maturitní zkouškou

–       znalost práce na PC – MS Word, Excel, Internet

–       dobré organizační schopnosti

–       dobré komunikační schopnosti

–       flexibilita

–       samostatnost při přípravě dokumentů a správě agendy v souvislosti s činností zástupců samosprávy

–       zajišťování specializovaných organizačních a koordinačních činností a agend v souvislosti s činností zástupců samosprávy

–       zkušenosti a praxe v administrativě ve veřejné správě nebo státní správě výhodou

 

Co vám nabízíme?

Pracovní poměr na dobu určitou – zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou. Nástupní plat v 8. platové třídě až do výše 25 330 Kč podle délky odborné praxe. Po zkušební době osobní příplatek až do výše 50% maximálního nástupního platu.

 

Platové ohodnocení, které roste spolu s vámi.

Širokou škálu benefitů, které přicházejí ve správný čas.

5 týdnů dovolené, na kterou  nebudete chtít odjet.

Možnost dalšího vzdělávaní, abyste se ve světě neztratili.

Práci v inspirativním kolektivu, kde se před nápady nezavírají oči.

Perspektivní zaměstnání, kde pomáháte měnit svět kolem sebe.

 

Jak se k nám dostanete?

Přihlášku a souhlas se zpracováním osobních údajů (naleznete ve Formulářích Odboru personálních činností) včetně strukturovaného životopisu je možné osobně doručit v úředních hodinách do podatelny Úřadu MČ Praha 7 nebo zaslat na níže uvedenou adresu, případně zaslat i e-mailem na pouzarovae@praha7.cz nejpozději do 14. 3. 2019.

Předpokládaný vznik pracovního poměru je 1. 4. 2019.

 

Městská část Praha 7

Úřad městské části Praha 7

Odbor personálních činností

nábř. Kpt. Jaroše 1000

170 00 Praha 7

 

Veškeré potřebné informace pro přihlášení do poptávkového řízení naleznete zde.