Co u nás budete dělat?
Budete zajišťovat chod kanceláře členů Rady MČ Praha 7. Povedete administrativu kanceláře, spisovou službu a korespondenci. Budete vést diář, kontrolovat plnění úkolů, organizovat schůzky a jednání a zajišťovat podklady a potřebné dokumenty. Budete se podílet na agendě spojené se zajištěním jednání Rady a Zastupitelstva.
Co od vás očekáváme?
– střední vzdělání s maturitní zkouškou
– dobré organizační schopnosti
– dobré komunikační schopnosti
– flexibilitu
– samostatnost při přípravě dokumentů a správě agendy v souvislosti s činností zástupců samosprávy
– zajišťování specializovaných organizačních a koordinačních činností a agend v souvislosti s činností zástupců samosprávy
– výhodou jsou zkušenosti a praxi v administrativě ve veřejné správě nebo státní správě
– výhodou jsou základy AJ
Co vám nabízíme?
Pracovní poměr na dobu neurčitou. Nástupní plat v 8. platové třídě až do výše 26 830 Kč podle délky odborné praxe. Po zkušební době osobní příplatek až do výše 50% maximálního nástupního platu.
Platové ohodnocení, které roste spolu s vámi. | Širokou škálu benefitů, které přicházejí ve správný čas. | 5 týdnů dovolené, na kterou nebudete chtít odjet. |
Možnost dalšího vzdělávání, abyste se ve světě neztratili. | Práci v inspirativním kolektivu, kde se před nápady nezavírají oči. | Perspektivní zaměstnání, kde pomáháte měnit svět kolem sebe. |
Jak se k nám dostanete?
Přihlášku a souhlas se zpracováním osobních údajů (naleznete ve Formulářích Odboru personálních činností) včetně strukturovaného životopisu je možné osobně doručit v úředních hodinách do podatelny Úřadu MČ Praha 7 nebo zaslat na níže uvedenou adresu, případně zaslat i e-mailem na pouzarovae@praha7.cz nejpozději do 17. 6. 2022.
Předpokládaný vznik pracovního poměru : 01. 07. 2022
Městská část Praha 7
Úřad městské části Praha 7
Odbor personálních činností
U Průhonu 1338/38
170 00 Praha 7
Veškeré potřebné informace pro přihlášení do poptávkového řízení naleznete ZDE.