archivní článek, informace již nemusí být aktuální


Úřad Prahy 7 shání do svého týmu kolegu/kolegyni na pozici asistent/ka v Odboru Kancelář starosty a tajemníka. Máte pečlivost a svědomitost v krvi? Vynikáte organizačním talentem a hledáte uplatnění? Líbilo by se vám pracovat v kanceláři, která drží prst na tepu života Prahy 7? Chcete pracovat v dynamicky se rozvíjející městské části pro úřad s tak trochu jiným přístupem? Neváhejte a přihlaste se do našeho poptávkového řízení.

Co u nás budete dělat?

Budete zajišťovat chod kanceláře členů Rady MČ Praha 7. Povedete administrativu kanceláře, spisovou službu a korespondenci. Budete vést diář, kontrolovat plnění úkolů, organizovat schůzky a jednání a zajišťovat podklady a potřebné dokumenty. Budete se podílet na agendě spojené se zajištěním jednání Rady a Zastupitelstva.

 

Co od vás očekáváme?

–  střední vzdělání s maturitní zkouškou     

– znalost práce na PC – MS Word, Excel, Internet

– dobré organizační schopnosti

– dobré komunikační schopnosti

– flexibilitu

– samostatnost při přípravě dokumentů a správě agendy v souvislosti s činností zástupců samosprávy

– zajišťování specializovaných organizačních a koordinačních činností a agend v souvislosti s činností zástupců samosprávy

– zkušenosti a praxe v administrativě ve veřejné správě nebo státní správě výhodou

– zájem o architekturu, urbanismus a dopravu výhodou

– základní znalost AJ

 

Co vám nabízíme?

Pracovní poměr na dobu určitou 2 roky. Nástupní plat v 8. platové třídě až do výše 26 830 Kč podle délky odborné praxe. Po zkušební době osobní příplatek až do výše 50% maximálního nástupního platu.

Platové ohodnocení, které roste spolu s vámi.

Širokou škálu benefitů, které přicházejí ve správný čas.

5 týdnů dovolené, na kterou nebudete chtít odjet.

Možnost dalšího vzdělávání, abyste se ve světě neztratili.

Práci v inspirativním kolektivu, kde se před nápady nezavírají oči.

Perspektivní zaměstnání, kde pomáháte měnit svět kolem sebe.

Jak se k nám dostanete?

Přihlášku a souhlas se zpracováním osobních údajů (naleznete ve Formulářích Odboru personálních činností) včetně strukturovaného životopisu je možné osobně doručit v úředních hodinách do podatelny Úřadu MČ Praha 7 nebo zaslat na níže uvedenou adresu, případně zaslat i e-mailem na pouzarovae@praha7.cz nejpozději do 24. 9. 2021.

 

Předpokládaný vznik pracovního poměru 15. 10. 2021. 

 

Městská část Praha 7

Úřad městské části Praha 7

Odbor personálních činností

U Průhonu 1338/38

170 00 Praha 7

 

Veškeré potřebné informace pro přihlášení do poptávkového řízení naleznete ZDE.