Co u nás budete dělat?
Budete zajišťovat chod podatelny úřadu. Povedete elektronickou spisovou službu, budete zajišťovat příjem a vydávání dokumentů a budete mít na starosti správu úřední desky Úřadu MČ Praha 7.
Co od vás očekáváme?
– Střední vzdělání s maturitní zkouškou
– znalost práce na PC – MS Word, Excel, Internet
– dobré organizační schopnosti
– umění jednat s lidmi, pečlivost, spolehlivost a flexibilita
– samostatnost při správě spisové agendy
– znalost zákona č. 499/2004 Sb. o archivnictví a spisové službě a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů
– znalost vyhlášky č. 259/2012 Sb., o podrobnostech výkonu spisové služby, ve znění pozdějších předpisů
– znalost elektronické spisové služby (e-spis) výhodou
– praxe v podatelně a spisovně výhodou
Co vám nabízíme?
Pracovní poměr na dobu neurčitou. Nástupní plat v 7. platové třídě až do výše 23 280 Kč podle délky odborné praxe. Po zkušební době osobní příplatek až do výše 50% maximálního nástupního platu.
Platové ohodnocení, které roste spolu s vámi. | Širokou škálu benefitů, které přicházejí ve správný čas. | 5 týdnů dovolené, na kterou nebudete chtít odjet. |
Možnost dalšího vzdělávání, abyste se ve světě neztratili. | Práci v inspirativním kolektivu, kde se před nápady nezavírají oči. | Perspektivní zaměstnání, kde pomáháte měnit svět kolem sebe. |
Jak se k nám dostanete?
Přihlášku a souhlas se zpracováním osobních údajů (naleznete ve Formulářích Odboru personálních činností) včetně strukturovaného životopisu je možné osobně doručit v úředních hodinách do podatelny Úřadu MČ Praha 7 nebo zaslat na níže uvedenou adresu, případně zaslat i e-mailem na pouzarovae@praha7.cz nejpozději do 31. 7. 2019.
Předpokládaný vznik pracovního poměru je 12. 8. 2019.
Městská část Praha 7
Úřad městské části Praha 7
Odbor personálních činností
nábř. Kpt. Jaroše 1000
170 00 Praha 7
Veškeré potřebné informace pro přihlášení do poptávkového řízení naleznete zde.