archivní článek, informace již nemusí být aktuální

Úřad Prahy 7 shání do svého týmu kolegyni/kolegu na pozici referent/ka na podporu nájemních vztahů. Chcete pomáhat stávajícím i budoucím nájemcům městských bytů při řešení jejich bytové situace? Jste komunikativní a láká vás práce s lidmi, a to i v terénu? Jste pečliví a svědomití a rádi byste se uplatnili v práci, která má smysl? Chcete pracovat v dynamicky se rozvíjející městské části pro úřad s tak trochu jiným přístupem? Neváhejte a přihlaste se do našeho poptávkového řízení.

Co u nás budete dělat?

Poskytovat informace novým nájemcům pro ulehčení a zjednodušení procesu zabydlení. Budete dlouhodobě v kontaktu se stávajícími nájemci a stanete se jejich kontaktní osobou jak v komunikaci s odborníky, tak i v případě řešení vzniklých potíží. Budete působit převážně v terénu (v místě bydliště klientů), ale také vyřizovat vše potřebné telefonicky či z kanceláře. Čeká vás provádění místních šetření, komunikace se sousedy i spolupráce se správcovskými firmami.

Co od vás očekáváme?

– vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání

– vzdělání sociálního pracovníka nebo pracovníka v sociálních službách výhodou

– přístup zaměřený na člověka, nekonfliktní povaha

– základní orientaci v systému dávek na bydlení, případně dluhové problematiky či bytového práva

– samostatnost, pečlivost, spolehlivost

– empatický přístup, vstřícnost

– odolnost vůči stresu

– zkušenost s prací v sociálních službách výhodou

– zkušenost s prací v správcovských firmách, s mediací, facilitací nebo případovou koordinací výhodou

Co vám nabízíme?

Pracovní poměr na dobu určitou. Nástupní plat v 10. platové třídě až do výše 31 240 Kč podle délky odborné praxe. Po zkušební době osobní příplatek až do výše 100% maximálního nástupního platu.

Platové ohodnocení, které roste spolu s vámi.

Širokou škálu benefitů, které přicházejí ve správný čas.

5 týdnů dovolené, na kterou nebudete chtít odjet.

Možnost dalšího vzdělávání, abyste se ve světě neztratili.

Práci v inspirativním kolektivu, kde se před nápady nezavírají oči.

Perspektivní zaměstnání, kde pomáháte měnit svět kolem sebe.

 

Jak se k nám dostanete?

Přihlášku a souhlas se zpracováním osobních údajů (naleznete ve Formulářích Odboru personálních činností) včetně strukturovaného životopisu je možné osobně doručit v úředních hodinách do podatelny Úřadu MČ Praha 7 nebo zaslat na níže uvedenou adresu, případně zaslat i e-mailem na pouzarovae@praha7.cz nejpozději do 4. 1. 2021.

 

Předpokládaný vznik pracovního poměru je 1. 2. 2021.

 

Městská část Praha 7

Úřad městské části Praha 7

Odbor personálních činností

U Průhonu 1338/38

170 00 Praha 7

 

Veškeré potřebné informace pro přihlášení do poptávkového řízení naleznete zde.