O jaký projekt se jedná
Projekt je zaměřen na podporu sociálního začleňování osob v bytové nouzi a bytovou nouzí ohrožených v území Prahy 7, která je založena na jejich přímé podpoře v podobě zabydlování do bytů při případném využití sociální práce a také prostřednictvím integrovaného řešení bytové nouze včetně aktualizace systémového ukotvení. Obsahem projektu jsou aktivity zaměřené na zabydlování osob, fungování a rozvoj Kontaktního místa pro bydlení, komplexní a intenzivní podporu klientů a využití nových nástrojů v tomto případě sociální realitní agentury, dále preventivní aktivity pro zabránění ztráty bydlení (např. mediace), podporu multidisciplinárních týmů, vytváření a rozšiřování podpůrných sítí služeb a jejich zefektivňování na základě elektronizace, aktualizaci dostupné dokumentace (koncepce bydlení, demografické studie území Prahy 7 apod.).
Co u nás budete dělat?
Budete spolupracovat na výběru vhodného bytu pro klienty, zajištění vybavení bytu a podpoře klientů při stěhování. Budete řešit technické záležitostí užívání bytů (uzavírání smluv, opravy atd.), spolupracovat se sociálními a dalšími podpůrnými pracovníky při řešení problémů ohrožujících nájemní smlouvu klienta a facilitovat potenciálně konfliktní situace mezi pronajímatelem a nájemníkem. Dále budete spolupracovat se sociálním realitním zprostředkovatelem při vyhledávání vhodných bytů pro zabydlování klientů, hledat vhodné byty, které by mohly být zařazeny do programu a navazování kontakty s potenciálními komerčními pronajímateli.
Co od vás očekáváme?
- vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání
- zkušenosti s komunitním plánováním, znalost zákona 108/2006 sb., o sociálních službách ve znění pozdějších předpisů) a dalších předpisů zaměřených na sociální práci, znalost case managementu
- zkušenosti s mediací sporů a řešením konfliktů
- zkušenosti s poskytováním podpory osobám v bytové nouzi výhodou
- projektová zkušenost výhodou
- proaktivní přístup
- komunikační, manažerské a organizační dovednosti
- pečlivost, samostatnost, spolehlivost, flexibilitu
- znalost práce na PC – MS Office (Outlook, Excel, Word)
- AJ výhodou
Co vám nabízíme?
Pracovní poměr na dobu určitou do 31. 12. 2025 s možností úvazku 0,5. Nástupní plat v 10. platové třídě až do výše 34 370 Kč podle délky odborné praxe. Po zkušební době osobní příplatek až do výše 100% maximálního nástupního platu.
Jak se k nám dostanete?
Přihlášku a souhlas se zpracováním osobních údajů (naleznete ve Formulářích Odboru personálních činností) včetně strukturovaného životopisu je možné osobně doručit v úředních hodinách do podatelny Úřadu MČ Praha 7 nebo zaslat na níže uvedenou adresu, případně zaslat i e-mailem na pouzarovae@praha7.cz nejpozději do 30. 6. 2023.
Vznik pracovního poměru dle dohody.
Městská část Praha 7
Úřad městské části Praha 7
Odbor personálních činností
U Průhonu 1338/38
170 00 Praha 7
Veškeré potřebné informace pro přihlášení do poptávkového řízení naleznete ZDE.