archivní článek, informace již nemusí být aktuální

Úřad Prahy 7 shání do svého týmu kolegu či kolegyni na pozici referent/ka podpory nájemních vztahů v projektu řešení bytové nouze. Chcete pomáhat stávajícím i budoucím nájemcům městských bytů při řešení jejich bytové situace? Jste komunikativní a láká vás práce s lidmi a to i v terénu? Jste pečliví a svědomití a rádi byste se uplatnili v práci, která má smysl? Chcete pracovat v dynamicky se rozvíjející městské části pro úřad s tak trochu jiným přístupem? Neváhejte a přihlaste se do našeho poptávkového řízení.

O jaký projekt se jedná

Projekt je zaměřen na podporu sociálního začleňování osob v bytové nouzi a bytovou nouzí ohrožených v území Prahy 7, která je založena na jejich přímé podpoře v podobě zabydlování do bytů při případném využití sociální práce a také prostřednictvím integrovaného řešení bytové nouze včetně aktualizace systémového ukotvení. Obsahem projektu jsou aktivity zaměřené na zabydlování osob, fungování a rozvoj Kontaktního místa pro bydlení, komplexní a intenzivní podporu klientů a využití nových nástrojů v tomto případě sociální realitní agentury, dále preventivní aktivity pro zabránění ztráty bydlení (např. mediace), podporu multidisciplinárních týmů, vytváření a rozšiřování podpůrných sítí služeb a jejich zefektivňování na základě elektronizace, aktualizaci dostupné dokumentace (koncepce bydlení, demografické studie území Prahy 7 apod.).

 

Co u nás budete dělat?

Budete spolupracovat na výběru vhodného bytu pro klienty, zajištění vybavení bytu a podpoře klientů při stěhování. Budete řešit technické záležitostí užívání bytů (uzavírání smluv, opravy atd.), spolupracovat se sociálními a dalšími podpůrnými pracovníky při řešení problémů ohrožujících nájemní smlouvu klienta a facilitovat potenciálně konfliktní situace mezi pronajímatelem a nájemníkem. Dále budete spolupracovat se sociálním realitním zprostředkovatelem při vyhledávání vhodných bytů pro zabydlování klientů, hledat vhodné byty, které by mohly být zařazeny do programu a navazování kontakty s potenciálními komerčními pronajímateli.

Co od vás očekáváme?

  • vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání
  • zkušenosti s komunitním plánováním, znalost zákona 108/2006 sb., o sociálních službách ve znění pozdějších předpisů) a dalších předpisů zaměřených na sociální práci, znalost case managementu
  • zkušenosti s mediací sporů a řešením konfliktů
  • zkušenosti s poskytováním podpory osobám v bytové nouzi výhodou
  • projektová zkušenost výhodou
  • proaktivní přístup
  • komunikační, manažerské a organizační dovednosti
  • pečlivost, samostatnost, spolehlivost, flexibilitu
  • znalost práce na PC – MS Office (Outlook, Excel, Word)
  • AJ výhodou

Co vám nabízíme?

Pracovní poměr na dobu určitou do 31. 12. 2025 s možností úvazku 0,5. Nástupní plat v 10. platové třídě až do výše 34 370 Kč podle délky odborné praxe. Po zkušební době osobní příplatek až do výše 100% maximálního nástupního platu.

 

Jak se k nám dostanete?

Přihlášku a souhlas se zpracováním osobních údajů (naleznete ve Formulářích Odboru personálních činností) včetně strukturovaného životopisu je možné osobně doručit v úředních hodinách do podatelny Úřadu MČ Praha 7 nebo zaslat na níže uvedenou adresu, případně zaslat i e-mailem na pouzarovae@praha7.cz nejpozději do 30. 6. 2023.

 

Vznik pracovního poměru dle dohody.

 

Městská část Praha 7

Úřad městské části Praha 7

Odbor personálních činností

U Průhonu 1338/38

170 00 Praha 7

 

Veškeré potřebné informace pro přihlášení do poptávkového řízení naleznete ZDE.