archivní článek, informace již nemusí být aktuální

Máte dobré organizační a komunikační schopnosti? Jste flexibilní a samostatný/á? Máte zájem pracovat v dynamicky se rozvíjející městské části pro úřad s tak trochu jiným přístupem? Neváhejte a přihlaste se do našeho poptávkového řízení.

Co u nás budete dělat?

Náplní vaší práce bude příprava dokumentů a správa agendy v souvislosti s činností zástupců samosprávy. Budete také zajišťovat specializované organizační a koordinační činnosti v odboru Kancelář starosty a tajemníka. 

Co od vás očekáváme?

  • střední vzdělání s maturitní zkouškou
  • znalost práce na PC (zejména Excel, Word, internet)
  • dobré organizační schopnosti
  • dobré komunikační schopnosti
  • flexibilitu a samostatnost
  • zkušenosti a praxe v administrativě ve veřejné správě nebo státní správě výhodou
  • základní znalost AJ výhodou

Co vám nabízíme?

Pracovní poměr na dobu neurčitou. Platový tarif v platové třídě 8 je stanoven až do výše 29 520 Kč podle délky odborné praxe. Po zkušební době může být poskytnut osobní příplatek až do 50 % 12. stupně příslušné platové třídy.

 

Platové ohodnocení, které roste spolu s vámi.

Širokou škálu benefitů, které přicházejí ve správný čas.

5 týdnů dovolené, na kterou nebudete chtít odjet.

Možnost dalšího vzdělávání, abyste se ve světě neztratili.

Práci v inspirativním kolektivu, kde se před nápady nezavírají oči.

Perspektivní zaměstnání, kde pomáháte měnit svět kolem sebe.

 

Jak se k nám dostanete?

Přihlášku a souhlas se zpracováním osobních údajů (naleznete ve Formulářích Odboru personálních činností) včetně strukturovaného profesního životopisu je možné osobně doručit v úředních hodinách do podatelny Úřadu MČ Praha 7 nebo zaslat na níže uvedenou adresu, případně zaslat i e-mailem na pouzarovae@praha7.cz nejpozději do 16. 1. 2023.

Předpokládaný vznik pracovního poměru 1. 2. 2023.

 

Městská část Praha 7

Úřad městské části Praha 7

Odbor personálních činností

U Průhonu 1338/38

170 00 Praha 7

 

Veškeré potřebné informace pro přihlášení do poptávkového řízení naleznete ZDE.