archivní článek, informace již nemusí být aktuální

Úřad Prahy 7 shání do svého týmu kolegyni/kolegu na pozici sociální poradce/kyně, jež se bude zabývat pomocí sociálně znevýhodněným rodinám formou case managementu a pilotovat možnosti sociální práce ve školách Prahy 7. Chcete využít možnosti pracovat v dynamicky se rozvíjející městské části pro úřad s tak trochu jiným přístupem? Neváhejte a přihlaste se do našeho poptávkového řízení. 

Co u nás budete dělat?
Individuálně pracovat s klienty, vč. doprovodů. Analyzovat klienta z pohledu sociálního zatížení a zpracovat anamnestický dotazník. Plánovat postupu a orientace v situaci klienta. Sledovat legislativní změny a účastnit se porad, supervizí. Spolupracovat s ostatními členy RT a externími odborníky a konzultanty, partnerskými organizacemi a pracovními skupinami. Propagovat služby poradny a poskytovat informace o počtech osob a jejich potřebách pro účely plánování veřejných služeb. Zpracovávat revizi a vyhodnocování individuálního plánu klienta.  Vyhodnocovat vhodnost zvolených kroků a dopadů jednotlivých intervencí. Koordinovat postup klienta a spolupracujících služeb/institucí, koordinace naplnění cílů poskytovaných služeb. Identifikovat a následně odstraňovat případné duplicity v rámci poskytovaných služeb. 

Co od vás očekáváme?

  • Středoškolské, vyšší odborné nebo vysokoškolské vzdělání dle zákona 108/2006 Sb. o soc. službách, zkušenosti se sociálním poradenstvím
  • samostatnost a zodpovědnost
  • výborná sociální komunikace a diagnostika
  • vedení odborné dokumentace
  • umění odhalit sociální problémy, navrhnout možná řešení a realizovat je v rámci svých kompetencí
  • asertivní řešení problémů
  • vnímavost pro různé životní situace, různá prostředí
  • celková vyrovnanost, emocionální stabilita a schopnost sebekontroly
  • praxe v sociální oblasti, silná motivace
  • zájem o rodiny s dětmi a osoby v nepříznivé sociální situaci
  • znalost práce na PC (zejména Excel, Word, Outlook)
  • pečlivost, samostatnost, trpělivost a týmový duch
  • integrita, loajalita, samostatnost, systematičnost, zodpovědnost, důslednost
  • umění spolupráce v týmu
  • organizační schopnosti
  • ochota učit se novým věcem a dále se vzdělávat
  • časová flexibilita

Co vám nabízíme?

Pracovní poměr na dobu určitou (do 30. 6. 2023, s možností další spolupráce) ve výši úvazku 0,5. Platový tarif v platové třídě 10. 

Platové ohodnocení, které roste spolu s vámi.

Širokou škálu benefitů, které přicházejí ve správný čas.

Pět týdnů dovolené, na kterou nebudete chtít odjet.

Možnost dalšího vzdělávání, abyste se ve světě neztratili.

Práci v inspirativním kolektivu, kde se před nápady nezavírají oči.

Perspektivní zaměstnání, kde pomáháte měnit svět kolem sebe.

Jak se k nám dostanete?

Přihlášku a souhlas se zpracováním osobních údajů (naleznete ve Formulářích Odboru personálních činností) včetně strukturovaného životopisu je možné osobně doručit v úředních hodinách do podatelny Úřadu MČ Praha 7 nebo zaslat na níže uvedenou adresu, případně zaslat i e-mailem na pouzarovae@praha7.cz nejpozději do 10. 8. 2022.

Předpokládaný vznik pracovního poměru je 1. 9. 2022 nebo dle dohody.

 

Městská část Praha 7

Úřad městské části Praha 7

Odbor personálních činností

U Průhonu 1338/38

170 00 Praha 7

 

Veškeré potřebné informace pro přihlášení do poptávkového řízení naleznete zde.