Co u nás budete dělat?
Individuálně pracovat s klienty, vč. doprovodů. Analyzovat klienta z pohledu sociálního zatížení a zpracovat anamnestický dotazník. Plánovat postupu a orientace v situaci klienta. Sledovat legislativní změny a účastnit se porad, supervizí. Spolupracovat s ostatními členy RT a externími odborníky a konzultanty, partnerskými organizacemi a pracovními skupinami. Propagovat služby poradny a poskytovat informace o počtech osob a jejich potřebách pro účely plánování veřejných služeb. Zpracovávat revizi a vyhodnocování individuálního plánu klienta. Vyhodnocovat vhodnost zvolených kroků a dopadů jednotlivých intervencí. Koordinovat postup klienta a spolupracujících služeb/institucí, koordinace naplnění cílů poskytovaných služeb. Identifikovat a následně odstraňovat případné duplicity v rámci poskytovaných služeb.
Co od vás očekáváme?
- Středoškolské, vyšší odborné nebo vysokoškolské vzdělání dle zákona 108/2006 Sb. o soc. službách, zkušenosti se sociálním poradenstvím
- samostatnost a zodpovědnost
- výborná sociální komunikace a diagnostika
- vedení odborné dokumentace
- umění odhalit sociální problémy, navrhnout možná řešení a realizovat je v rámci svých kompetencí
- asertivní řešení problémů
- vnímavost pro různé životní situace, různá prostředí
- celková vyrovnanost, emocionální stabilita a schopnost sebekontroly
- praxe v sociální oblasti, silná motivace
- zájem o rodiny s dětmi a osoby v nepříznivé sociální situaci
- znalost práce na PC (zejména Excel, Word, Outlook)
- pečlivost, samostatnost, trpělivost a týmový duch
- integrita, loajalita, samostatnost, systematičnost, zodpovědnost, důslednost
- umění spolupráce v týmu
- organizační schopnosti
- ochota učit se novým věcem a dále se vzdělávat
- časová flexibilita
Co vám nabízíme?
Pracovní poměr na dobu určitou (do 30. 6. 2023, s možností další spolupráce) ve výši úvazku 0,5. Platový tarif v platové třídě 10.
Platové ohodnocení, které roste spolu s vámi. | Širokou škálu benefitů, které přicházejí ve správný čas. | Pět týdnů dovolené, na kterou nebudete chtít odjet. |
Možnost dalšího vzdělávání, abyste se ve světě neztratili. | Práci v inspirativním kolektivu, kde se před nápady nezavírají oči. | Perspektivní zaměstnání, kde pomáháte měnit svět kolem sebe. |
Jak se k nám dostanete?
Přihlášku a souhlas se zpracováním osobních údajů (naleznete ve Formulářích Odboru personálních činností) včetně strukturovaného životopisu a 1-2 referencí je možné osobně doručit v úředních hodinách do podatelny Úřadu MČ Praha 7 nebo zaslat na níže uvedenou adresu, případně zaslat i e-mailem na pouzarovae@praha7.cz nejpozději do 30. 9. 2022.
Předpokládaný vznik pracovního poměru dle dohody.
Městská část Praha 7
Úřad městské části Praha 7
Odbor personálních činností
U Průhonu 1338/38
170 00 Praha 7
Veškeré potřebné informace pro přihlášení do poptávkového řízení naleznete ZDE.