archivní článek, informace již nemusí být aktuální

Úřad Prahy 7 shání do svého týmu kolegyni/kolegu na pozici metodik/čka školských poradenských pracovišť, jež se bude zabývat pomocí sociálně znevýhodněným rodinám formou case managementu a pilotovat možnosti sociální práce ve školách Prahy 7. Chcete využít možnosti pracovat v dynamicky se rozvíjející městské části pro úřad s tak trochu jiným přístupem? Neváhejte a přihlaste se do našeho poptávkového řízení. 

Co u nás budete dělat?
Spolupracovat na zefektivnění ŠPP na všech ZŠ Prahy 7. Optimalizovat procesy nastavení fungování jednotlivých ŠPP včetně jejich spolupráce s externími subjekty (OSPOD, PPP apod.) dle potřeby. Analyzovat relevantní dokumentace řešené problematiky a vymezovat/definovat kompetence jednotlivých pozic v ŠPP. Sledovat kvalitu poskytovaných aktivit se zpětnou vazbu pracovníkům přímé práce. Zajistit sběr příkladů dobré praxe. Spolupracovat s vedením úřadu MČ P7 na tvorbě metodických dokumentů projektu a na implementaci aktivit do struktur úřadu. Komunikovat s evaluátorem, metodikem a dalšími členy týmu projektu dle potřeby. 

Co od vás očekáváme?

  • vysokoškolské vzdělání (pedagogické/psychologické/sociální/ zaměření)
  • schopnost analytického myšlení, zkušenosti s metodickým vedením
  • samostatnost a zodpovědnost
  • analytické myšlení
  • metodické vedení  a vedení odborné dokumentace
  • asertivní řešení problémů
  • celková vyrovnanost, emocionální stabilita a schopnost sebekontroly
  • praxe v sociální oblasti, silná motivace
  • znalost práce na PC (zejména Excel, Word, Outlook))
  • pečlivost, samostatnost, trpělivost a týmový duch
  • integrita, loajalita, samostatnost, systematičnost, zodpovědnost, důslednost
  • umění spolupráce v týmu
  • organizační schopnosti
  • ochota učit se novým věcem a dále se vzdělávat
  • časová flexibilita

Co vám nabízíme?

Spolupráci na dohodu o pracovní činnosti (DPČ) na dobu určitou ve výši max. 80 hod./měsíčně po dobu trvání projektu – do 30. 6. 2023 s možností další spolupráce.

Možnost samostatné organizace pracovní doby v návaznosti na potřeby škol. Silnou podporu odborného i administrativního týmu

Platové ohodnocení, které roste spolu s vámi.

Širokou škálu benefitů, které přicházejí ve správný čas.

Pět týdnů dovolené, na kterou nebudete chtít odjet.

Možnost dalšího vzdělávání, abyste se ve světě neztratili.

Práci v inspirativním kolektivu, kde se před nápady nezavírají oči.

Perspektivní zaměstnání, kde pomáháte měnit svět kolem sebe.

Jak se k nám dostanete?

Přihlášku a souhlas se zpracováním osobních údajů (naleznete ve Formulářích Odboru personálních činností) včetně strukturovaného životopisu je možné osobně doručit v úředních hodinách do podatelny Úřadu MČ Praha 7 nebo zaslat na níže uvedenou adresu, případně zaslat i e-mailem na pouzarovae@praha7.cz nejpozději do 10. 8. 2022.

Předpokládaný vznik pracovního poměru je 1. 9. 2022 nebo dle dohody.

 

Městská část Praha 7

Úřad městské části Praha 7

Odbor personálních činností

U Průhonu 1338/38

170 00 Praha 7

 

Veškeré potřebné informace pro přihlášení do poptávkového řízení naleznete zde.