archivní článek, informace již nemusí být aktuální

Úřad Prahy 7 shání do svého týmu kolegu/kolegyni na pozici referent/ka administrativně právního oddělení na Stavebním úřadě. Máte potřebné vzdělání, praxi v oboru a láká vás zodpovědná práce? Jste pečliví a troufnete si na agendu přestupků vedených podle stavebního zákona? Máte zájem pracovat v dynamicky se rozvíjející městské části pro úřad s tak trochu jiným přístupem? Neváhejte a přihlaste se do našeho výběrového řízení.

Co u nás budete dělat?

Hlavní náplní vaší práce bude agenda přestupků vedených podle stavebního zákona, aplikace zákona 500/2004 Sb. (správní řád) a zákona 250/2016 Sb. O odpovědnosti za přestupky a řízení o nich, dále pak zpracování statistik a různých hlášení a další administrativně právní agenda Stavebního úřadu.  

 

Co od vás očekáváme?

–      vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu ve studijním oboru právnického nebo stavebního směru

–      Orientace v právních předpisech:

  • Správní řád č. 500/2004 Sb.,
  • Zákon č. 250/2016 Sb. O odpovědnosti za přestupky a řízení o nich,
  • Zákon č. 183/2006Sb., O územním plánování a stavebním
    řádu

–      práce je podmíněna vykonáním ZOZ při územním rozhodování a rozhodování na úseku stavebního řádu a vykonáním zkoušky podle zákona 250/2016 Sb.

–      práce s PC zejména MS WORD, EXCEL, Internet, CODEXIS

–      komunikační schopnosti, pečlivost, samostatnost a spolehlivost, dobrá znalost češtiny

 

Co vám nabízíme?

Pracovní poměr na dobu neurčitou. Nástupní plat v 10. platové třídě až do výše 31 240 Kč podle délky odborné praxe. Po zkušební době osobní příplatek až do výše 100 % maximálního nástupního platu.

Platové ohodnocení, které roste spolu s vámi.

Širokou škálu benefitů, které přicházejí ve správný čas.

5 týdnů dovolené, na kterou nebudete chtít odjet.

Možnost dalšího vzdělávání, abyste se ve světě neztratili.

Práci v inspirativním kolektivu, kde se před nápady nezavírají oči.

Perspektivní zaměstnání, kde pomáháte měnit svět kolem sebe.

 

Jak se k nám dostanete?

Přihlášku a souhlas se zpracováním osobních údajů (naleznete ve Formulářích Odboru personálních činností) včetně strukturovaného životopisu, výpisu z evidence Rejstříku trestů (ne staršího než 3 měsíce) a ověřené kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání je možné osobně doručit v úředních hodinách do podatelny Úřadu MČ Praha 7 nebo zaslat na níže uvedenou adresu nejpozději do 7. 3. 2022.

 

Předpokládaný vznik pracovního poměru je 1. 6. 2022.

 

Městská část Praha 7

Úřad městské části Praha 7

Odbor personálních činností

U Průhonu 1338/38

170 00 Praha 7

 

Veškeré potřebné informace pro přihlášení do výběrového řízení naleznete ZDE.