Návrh na realizaci a financování XII. ročníku preventivně-bezpečnostní akce Bezpečné prázdniny, pořádané městskou částí Praha 7 ve spolupráci společnosti Výstaviště Praha, a.s., IČO: 256 49 329, konané dne 14.06.2018 v areálu Výstaviště Praha Holešovice, Praha 7
- bere na vědomí
návrh na realizaci a financování XII. ročníku preventivně-bezpečnostní akce Bezpečné prázdniny, pořádané městskou částí Praha 7 ve spolupráci společnosti Výstaviště Praha, a.s., IČO: 256 49 329, konané dne 14.06.2018 v areálu Výstaviště Praha Holešovice, Praha 7
- schvaluje
realizaci a financování XII. ročníku preventivně-bezpečnostní akce Bezpečné prázdniny, pořádané městskou částí Praha 7 ve spolupráci společnosti Výstaviště Praha, a.s., IČO: 256 49 329, konané dne 14.06.2018 v areálu Výstaviště Praha Holešovice, Praha 7
čerpání finančních prostředků z rozpočtu hl. m. Prahy na akci Bezpečné prázdniny ve výši 70 000 Kč z poskytnuté dotace v oblasti prevence kriminality na rok 2018 dle usnesení Rady hl. m. Prahy č. 637 ze dne 27.03.2018 viz příloha č. 2
úhradu nákladů v max. výši 119 185 Kč vč. DPH, formou faktury, společnosti FALO EVENTS s.r.o., IČO: 027 63 427, se sídlem Čiklova 637/13, 128 00 Praha 2, Nusle, za technické a produkční zajištění akce, hrazeno z rozpočtu KST – OCM ORJ 0701
úhradu nákladů v max. výši 41 000 Kč vč. DPH, formou faktury, společnosti TYGR U STROMOVKY s.r.o., IČO: 279 00 991, Čechova 221/33, 170 00 Praha 7 - Bubeneč, za tisk brožury Bezpečné prázdniny, hrazeno z rozpočtu KST – OCM ORJ 0701
úhradu nákladů v max. výši 31 460 Kč vč. DPH, formou faktury, společnosti Promotým Praha s.r.o., IČO: 288 65 901, se sídlem Svatopluka Čecha 800, 252 28 Černošice, za zajištění preventivně-bezpečnostního programu, hrazeno z rozpočtu KST – OCM ORJ 0701
úhradu nákladů v max. výši 5 500 Kč vč. DPH, formou faktury, spolku Česká koalice proti tabáku, z. s., IČO: 684 05 316, se sídlem Krkonošská 1534/6, 120 00 Praha 2, za zajištění preventivně-bezpečnostního programu, hrazeno z rozpočtu KST – OCM ORJ 0701
úhradu nákladů v max. výši 3 000 Kč vč. DPH, formou faktury, spolku Imperativ, IČO: 228 71 284, se sídlem Kovařovicova 1141/3, 140 00 Praha 4, Krč, za zajištění preventivně-bezpečnostního programu, hrazeno z rozpočtu KST – OCM ORJ 0701
úhradu nákladů v max. výši 2 000 Kč vč. DPH, formou faktury, spolku Oblastní spolek Českého červeného kříže Praha 7, IČO: 004 25 664, se sídlem Janovského 767/29, 170 00 Praha 7, za zdravotnický dozor, hrazeno z rozpočtu KST – OCM ORJ 0701
úhradu nákladů v max. výši 7 804,50 Kč vč. DPH, formou faktury, společnosti Výstaviště Praha, a.s., IČO: 256 49 329, se sídlem Výstaviště 67, 170 00 Praha 7, za provozní zajištění akce, hrazeno z rozpočtu KST – OCM ORJ 0701
úhradu nákladů v max. výši 12 500 Kč vč. DPH, formou faktury, FO Radek Kováč, IČO: 663 21 409, za provozní zajištění akce - WC, hrazeno z rozpočtu KST – OCM ORJ 0701
- ukládá
VED KST PaedDr. Michaela Strnadová
zajistit financování XII. ročníku preventivně-bezpečnostní akce Bezpečné prázdniny dle ustanovení článku II tohoto usnesení
Termín: 29.6.2018
VED OKS Bc. Lukáš Fátor
organizačně zajistit realizaci XII. ročníku preventivně-bezpečnostní akce Bezpečné prázdniny dle ustanovení článku II tohoto usnesení
Termín: 14.6.2018