S ohledem na vývoj pandemie COVID-19 a uvolňování přijatých opatření se Úřad MČ Praha 7 od pondělí 7. 6. 2021 vrací k běžné otevírací době. Navštívit jej nyní můžete v níže uvedených otevíracích hodinách:

pondělí a středa               7:30 – 12:00 a 13:00 – 18:00

úterý a čtvrtek                 7:30 – 12:00 a 13:00 – 15:00

pátek                                 7:30 – 12:00 a 13:00 – 14:00

V běžném režimu již bude otevřeno také Informační centrum Milady Horákové 2. Upozorňujeme, že některá pracoviště mají odlišné úřední hodiny nebo je před návštěvou nutné objednat se předem. Potřebné informace k úředním hodinám najdete níže.

 

Upozorňujeme občany, že ve čtvrtek 1. 7. bude v infocentru zkrácen provoz přepážky výdeje parkovacích oprávnění do 17:00 hodin.

Děkujeme za pochopení.

Obecné úřední hodiny Úřadu MČ Praha 7

pondělí a středa 7:30 – 12:00 / 13:00 – 18:00

úterý, čtvrtek a pátek po předchozí domluvě / po objednání

 

Rozšířené úřední hodiny

 

Oddělení dokladů a evidence obyvatel

pondělí a středa 7:30 – 12:00 / 13:00 – 18:00

úterý a čtvrtek 7:30 – 12:00 / 13:00 – 14:00

 

Infocentrum úřadu, Czech POINT, ověřování,

oddělení zóny placeného stání a

podatelna

pondělí a středa 7:30 – 12:00 / 13:00 – 18:00

úterý a čtvrtek 7:30 – 12:00 / 13:00 – 15:00

pátek 7:30 – 12:00 / 13:00 – 14:00

 

Pokladna

pondělí a středa 7:30 – 12:00 / 13:00 – 18:00

úterý a čtvrtek 7:30 – 12:00 / 13:00 – 14:00

pátek 7:30 – 12:00

 

Informační centrum Milady Horákové 2

pondělí a středa 7:30 – 12:00 / 13:00 – 15:00

úterý a čtvrtek 7:30 – 12:00 13:00 – 18:00

pátek 7:30 – 12:00 / 13:00 – 14:00

 

Prosíme občany, aby v rámci možností nadále využívali telefonického či online objednávání na konkrétní čas. Zároveň žádáme návštěvníky, aby na úřad nechodili v případně zvýšené teploty či dalších zdravotních komplikací a respektovali trvající hygienická opatření, například nošení respirátorů v celé budově úřadu.

Děkujeme vám!