archivní článek, informace již nemusí být aktuální

S ohledem na vývoj pandemie covidu-19 a uvolňování přijatých opatření se Úřad MČ Praha 7 od pondělí 7. 6. 2021 vrací k běžné otvírací době. Navštívit jej nyní můžete v níže uvedených otvíracích hodinách:

pondělí a středa               7.30–12.00 a 13.00–18.00

úterý a čtvrtek                 7.30–12.00 a 13.00–15.00

pátek                                 7.30–12.00 a 13.00–14.00

V běžném režimu již bude otevřeno také Informační centrum Milady Horákové 2. Upozorňujeme, že některá pracoviště mají odlišné úřední hodiny nebo je před návštěvou nutné objednat se předem. Potřebné informace k úředním hodinám najdete níže.

Obecné úřední hodiny Úřadu MČ Praha 7

pondělí a středa 7.30–12.00 / 13.00–18.00

úterý, čtvrtek a pátek po předchozí domluvě / po objednání

 

Rozšířené úřední hodiny

 

Oddělení dokladů a evidence obyvatel

pondělí a středa 7.30–12.00 / 13.00–18.00

úterý a čtvrtek 7.30–12.00 / 13.00–14.00

 

Infocentrum úřadu, Czech POINT, ověřování,

oddělení zóny placeného stání a

podatelna

pondělí a středa 7.30–12.00 / 13.00–18.00

úterý a čtvrtek 7.30–12.00 / 13.00–15.00

pátek 7.30–12.00 / 13.00–14.00

 

Pokladna

pondělí a středa 7.30–12.00 / 13.00–18.00

úterý a čtvrtek 7.30–12.00 / 13.00–14.00

pátek 7.30–12.00

 

Informační centrum Milady Horákové 2

pondělí a středa 7.30–12.00 / 13.00–15.00

úterý a čtvrtek 7.30–12.00 / 13.00–18.00

pátek 7.30–12.00 / 13.00–14.00

 

Prosíme občany, aby v rámci možností nadále využívali telefonického či online objednávání na konkrétní čas. Zároveň žádáme návštěvníky, aby na úřad nechodili v případně zvýšené teploty či dalších zdravotních komplikací a respektovali trvající hygienická opatření, například nošení respirátorů v celé budově úřadu.

Děkujeme vám!