Vzhledem k aktuální epidemické situaci a platné nařízení vlády upravuje Úřad práce ČR úřední hodiny na všech kontaktních pracovištích v celé republice.

Úřad práce upozorňuje své klienty, že osobní návštěva není vždy nutná a doporučuje, aby v rámci možností s kontaktními pracovišti komunikovali elektronicky, využívali možnosti elektronických formulářů a zasílání dokumentů datovou schránkou nebo s elektronickým podpisem.

Informace lze získat prostřednictvím informační linky Úřadu práce na telefonním čísle: 800 77 99 00

nebo na webových stránkách: www.uradprace.cz.

 

Na webových stránkách Úřadu práce jsou v záložce ÚŘAD PRÁCE podřazeny mimo jiné záložky:

–          ZAMĚSTNANOST

–          SOCIÁLNÍ TÉMATIKA

–          FORMULÁŘE 

–          KONTAKTY

V rámci těchto podřazených záložek lze získat základní informace o dávkách vyplácených kontaktním pracovištěm ÚP a podmínkách pro jejich poskytování (SOCIÁLNÍ TÉMATIKA). V záložce KONTAKTY jsou kontakty na zaměstnance, informace o rozsahu úřední doby pro veřejnost a podobně. K dispozici jsou i standardizované tiskopisy, které je nutno vyplnit při podání žádostí o různé dávky vyplácené úřadem práce.

 

Při nutnosti osobní návštěvy mohou klienti u dávek státní sociální podpory využívat možnost online objednávání.

 

Aktuální úřední hodiny kontaktních pracovištích Úřadu práce platné od 12. 10.:

 

pondělí: 08:00 – 13:00

úterý:    pouze pro objednané

středa:  8:00 – 13:00

čtvrtek:  pouze pro objednané

pátek:    pouze pro objednané

 

Kontakty najdete ZDE.