Odbor investic a veřejných zakázek (OIVZ) připravuje zadání pro veřejné zakázky a výběrová řízení, zajišťuje objednávání zboží, služeb a stavebních prací. Na veřejných zakázkách spolupracuje s ostatními odbory a připravuje přehled všech veřejných zakázek městské části.


Vedoucí odboru a právník

  • Kontroluje a vypracovává návrhy do RMČ v souladu se zákonem 134/2016Sb. o zadávání veřejných zakázek, v platném znění za odbor OIVZ a předkládá je Radě.
  • Zajišťuje právní posouzení nebo přípravu smluv a jejich dodatků uzavíraných na základě veřejných zakázek.
  • Zpracovává dodatky k již uzavřeným smlouvám k veřejným zakázkám zadávaným dle ZZVZ v souladu a v rozsahu dle metodického pokynu MČ P7 pro uzavírání smluv.
  • Dle potřeby se účastní na veškerých úkonech prováděných oddělením veřejných zakázek a investičním oddělením.
  • Dle pokynů členů Rady a tajemníka či vedoucích odborů se účastní jednání v průběhu realizace díla, dodávek či služeb realizovaných na základě výběrového/ zadávacího řízení.
  • Může se zúčastňovat jednání Zastupitelstva.
  • Po odborné stránce se podílí na přípravě interních materiálů – metodik.
  • Připravuje rozpočet MČ investičních akcí realizovaných OIVZ, zejména investičních akcí a rekonstrukcí školských objektů (budovy škol, školních jídelen, tělocvičen, školních hřišť).
  • Vede evidenci jednotlivých výběrových řízení na veřejné zakázky malého rozsahu a zadávacích řízení podle ZZVZ.

Oddělení investic

  • Ve spolupráci s OŠK a se správci školských objektů (budov škol, školních jídelen, tělocvičen, školních hřišť) připravuje investiční záměry.
  • Zpracovává a zajišťuje podklady pro vyhlášení výběrových zakázek a objednávek na investiční akce a rekonstrukce školských objektů.
  • Zadává zpracování projektové dokumentace na školské objekty, zajišťuje veškeré podklady, povolení a vyjádření nutná k realizaci staveb včetně přípravy smlouvy o dílo,
  • Zajišťuje po dobu výstavby u vysoutěžených veřejných zakázek na stavbách školských objektů:
  • investorský dozor,
  • převzetí dokončených staveb,
  • dodržování harmonogramů dílčích termínů prací vyplývajících z uzavřených smluv,
  • kolaudaci a reklamační řízení.
  • Ve spolupráci s ostatními odbory řeší reklamační řízení po dobu záruky – na akcích realizovaných na základě výběrového/ zadávacího řízení.
  • Zpracovává podklady pro potřeby oddělení veřejných zakázek OIVZ.

Oddělení veřejných zakázek

  • Zpracovává do 30 dnů od předložení seznamu akcí žadatelskými odbory plán veřejných zakázek za účelem optimalizace personálního vytížení OIVZ. Následně jej OIVZ předkládá vedoucím žadatelských odborů za účelem plánování.
  • Zpracovává zadání pro přípravu investičních akcí MČ P7, tj. veřejných zakázek malého rozsahu, veřejných zakázek podlimitních a nadlimitních podle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (dále také jako „ZZVZ“) a v souladu s pravidly MČ P7 pro zadávání veřejných zakázek.
  • Zajišťuje a provádí výběrová řízení veřejných zakázek MČ P7 malého rozsahu dle platných „Pravidel pro zadávání veřejných zakázek“ a zajišťuje a provádí zadávací řízení na veřejné zakázky dle ZZVZ.
  • Zpracovává dodatky k již uzavřeným smlouvám k veřejným zakázkám malého rozsahu v souladu a v rozsahu dle metodického pokynu MČ P7 pro uzavírání smluv nebo dle požadavku vedoucí odboru OIVZ.
  • Při zadávání objednávek spolupracuje s referentem centrálního nákupu při objednávání zboží, služeb a stavebních prací.
  • Ve spolupráci s OMA zajišťuje stanovení termínu prohlídky místa plnění v rámci výběrového/zadávacího řízení veřejné zakázky.
  • Připravuje smlouvy a jejich dodatky uzavírané na základě veřejných zakázek k odsouhlasení vedoucí odboru OIVZ.
  • Ve spolupráci s ostatními odbory kompletuje podklady pro výběrová/zadávací řízení za účelem vyhlášení veřejné zakázky v rozsahu uvedeném v „Pravidlech pro zadávání veřejných zakázek“.
  • Připravuje kompletní materiály do Rady pro uzavření smluv, případně jejich dodatků na základě výběrových a zadávacích řízení na veřejné zakázky a předkládá je ke kontrole a odsouhlasení vedoucí odboru OIVZ.
  • Uveřejňuje informace a dokumenty vztahující se k veřejným zakázkám na profilu zadavatele, případně ve Věstníku veřejných zakázek a TEDu.
  • V případě potřeby si může zajistit externího administrátora zadávacího řízení na veřejné zakázky podle ZZVZ.
  • Seznamuje zaměstnance s novelami zákonů v oblasti veřejných zakázek.
  • Zpracovává a uveřejňuje na profilu zadavatele dle pravidel ZZVZ informaci o výši skutečně uhrazené ceny ukončených investičních akcí realizovaných na základě výběrového/ zadávacího řízení. Připravuje přehled veřejných zakázek a uzavřených smluv pro Radu MČ Praha 7.
  • Vede evidenci smluv pro jednotlivé investiční projekty a předepsané dokumentace ve smyslu ZZVZ.
  • Archivuje dokumentaci včetně smlouvy k výběrovým řízením na veřejné zakázky malého rozsahu a v souladu se ZZVZ archivuje dokumentaci včetně smlouvy k veřejným zakázkám zadávaným podle ZZVZ.
  • Spolupracuje s ostatními odbory při předkládání podkladů pro kontrolu z dotačních titulů.
  • Předkládá k uveřejnění v registru smluv OPV smlouvy a jejich dodatky v souladu s požadavky metodického pokynu MČ P7 pro uzavírání smluv.

Kontakt

Úřad městské části Praha 7
Odbor investic a veřejných zakázek
nábř. Kpt. Jaroše 1000
Praha 7

Úřední hodiny

pondělí a středa
7.30 – 11.30
12.30 – 18.00
úterý, čtvrtek a pátek
po předchozí domluvě
placeholder

Pochmannová Hana Ing. arch.

vedoucí odboru
tel. +420220144184
PochmannovaH@Praha7.cz

oddělení investic

oddělení veřejných zakázek