Stížnost je ústní nebo písemné podání, jímž se občané nebo právnické osoby obracejí na orgány městského úřadu ve věci ochrany svých práv a zájmů nebo kterým občané či právnické osoby upozorňují na nedostatky a závady. Stížnost mohou podávat jak fyzické, tak právnické osoby, případně osoba jednající v zastoupení (dále jen „stěžovatel“).


Kde

Podat stížnost lze na konkrétní odbory úřadu nebo přímo na Útvar kontroly a stížností.

Kontakt

Úřad městské části Praha 7
Útvar kontroly, auditu a stížností
Dělnická 44/a
Praha 7

Úřední hodiny

pondělí a středa
7.30 – 11.30
12.30 – 18.00
úterý, čtvrtek a pátek
po předchozí domluvě
placeholder

Pořízka Jiří Bc.

vedoucí útvaru
dveře č. Dělnická 44a
PorizkaJ@Praha7.cz

Zaměstnanci tohoto odboru často pracují mimo kancelář, pokud je budete chtít navštívit, doporučujeme si předem domluvit schůzku. Děkujeme za pochopení. 

 

Stížnost můžete podat

  • ústně
  • osobně na podatelnu úřadu
  • poštou na adresu úřadu
  • telefonicky v úředních hodinách
  • elektronicky
    • datovou zprávou do datové schránky úřadu
    • e-mailem na e-podatelnu úřadu, je doporučen elektronický podpis

Jak

Stěžovatel podává stížnost s potřebnými náležitostmi.

Pro stížnosti není určený žádný předepsaný formulář, stížnost však musí mít tyto náležitosti:

  • identifikaci stěžovatele:
    • fyzická osoba: jméno, příjmení, kontakt (bydliště, telefon, e-mail),
    • právnická osoba: název, jméno jednatele, kontakt (sídlo, telefon, e-mail),
  • specifikaci stížnosti (identifikace osoby nebo odboru, kterému je stížnost směřována; popis podstatných okolností věci, včetně sdělení, zda a s jakým výsledkem byla věc předložena jinému orgánu). Stěžovatel by měl přiložit i potřebnou dokumentaci týkající se věci.

Poplatky

Správní ani jiné poplatky nejsou stanoveny.


Lhůta pro vyřízení

Lhůta na vyřízení je 60 dnů.