| U Papírny × Železničářů | 15. 1. 2025 – 15. 1. 2026 | stavební ohrada, zařízení staveniště |
| Sochařská 6,8 | 1. 7. 2025 – 30. 6. 2026 | stavební ohrada, nepodchozí lešení |
| Fr. Křížka 4 | 10. 12. 2024 – 9. 12. 2025 | stavební ohrada |
| Jateční | 1. 3. 2025 – 28. 2. 2026 | stavební vjezd |
| Dělnická 11 | 16. 3. 2025 – 15. 3. 2026 | stavební ohrada, koridor pro pěší |
| U Studánky 29 | 28. 7. 2025 – 28. 3. 2026 | stavební ohrada |
| Letenské náměstí 5 × Veletržní 77 | 1. 9. – 10. 12. | podchozí lešení, skládka materiálu |
| U Smaltovny 24 | 15. 9. 2025 – 14. 6. 2026 | stavební ohrada |
| Dobrovského 23 | 29. 9. 2025 – 31. 8. 2026 | stavební ohrada |
| Jateční 35 | 30. 9. 2025 – 29. 9. 2026 | stavební ohrada |
| Haškova 2 |
2.–16. 12. 2025 |
skládka materiálu, kontejner |
| Železničářů × Rajská | 20. 10. 2025 – 4. 8. 2026 | zařízení stavby |
| U Papírny × Železničářů | 1. 11. 2025 – 31. 10. 2026 | zařízení stavby |
| Čechova 34 | 3. 11. – 19. 12. 5. 1. – 30. 6. 2026 |
kontejner, skládka materiálu |
| U Průhonu 36 | 6. 11. – 6. 12. | nepodchozí lešení |
| Bubenská 43 | 15. 11. 2025 – 14. 11. 2026 | staveništní vjezd |
Kontakt
Úřad městské části Praha 7Odbor dopravy - oddělení silničního správního úřadu
U Průhonu 1338/38
Praha 7
Úřední hodiny Úřadu MČ Praha 7
Žádost bude vyřízena do 30 dnů od podání. Při povolení záboru se hradí správní poplatek dle délky akce (do 10 dnů 100 Kč, do 6 měsíců 500 Kč, do 12 měsíců 1 000 Kč) v hotovosti při vydání rozhodnutí přímo Odboru dopravy. Dále je nutné uhradit místní poplatek ve výši 10 Kč/m2/den, způsob platby si žadatel domluví na finančním odboru Úřadu městské části Praha 7. Postačí k tomu rozhodnutí o povolení záboru.
CO JE NUTNÉ PŘILOŽIT K ŽÁDOSTI
- 3× situační plánek záboru (okótovaná šíře chodníku, rozměry požadovaného záboru) a v případě záboru zasahujícího do vozovky rovněž návrh dopravního značení)
- stavební povolení, případně stavební ohlášení, je-li pro prováděnou akci třeba
- Vyjádření koordinační komise TSK Veletržní 1623/24, Praha 7-Holešovice, tel.: 257 015 111, kde jsou centrálně evidovány všechny plánované opravy poduličních sítí. Toto vyjádření není nutné u krátkodobého záboru nebo záboru mobilního (např. uzávěra chodníku mobilními zábranami). V případě nařízené koordinace je nutné přiložit koordinační vyjádření dotčených investorů.
- nájemní smlouvu s vlastníkem komunikace – Technická správa komunikací hl. m. Prahy
- výpis z obchodního rejstříku ne starší 3 měsíců (nebo živnostenský list) žadatele, zhotovitele a investora
- fyzické osoby doloží žádost výpisem z katastru nemovitostí
- v případě zastupování plná moc k jednání ve věci vyřízení stavebního záboru opatřená podpisem statutárního zástupce žadatele, investora a dodavatele a podpisem pověřené osoby s uvedením, že pověřená osoba se smí vzdát opravných prostředků a že plnou moc přijímá (pokud bude plná moc obsahovat větu „Jmenovaný je oprávněn vzdát se opravných prostředků“, nabývá rozhodnutí právní moci následující den po převzetí , jinak 15 dnů po převzetí)
- další doklady dle konkrétní situace a po dohodě s odborem dopravy (např. stanovisko Dopravního podniku hl. m. Prahy apod.)
FORMULÁŘE
Stavební zábor – žádost o povolení