archivní článek, informace již nemusí být aktuální

Poliklinika Prahy 7 hledá do svého stabilního a přátelského týmu kolegyni/kolegu pro zajištění efektivního provozu a administrativní podporu vedení zdravotnického zařízení se 17 lékařskými odbornostmi. Jedná se o pracovní poměr na plný úvazek s nástupem k 1. červnu 2020.

Požadavky:

  • Ukončené středoškolské vzdělání
  • Velmi dobrá znalost práce na PC (MS Office, Excel)
  • Velmi dobré organizační schopnosti, pečlivost a odpovědnost
  • Velmi dobré komunikační schopnosti
  • Samostatnost, loajalita, flexibilita a iniciativní přístup, ochotu se učit nové věci

Výhodou:

  • Zkušenosti ze zdravotnictví či provozu lékařské ambulance
  • Orientace v systému vykazování péče na zdravotní pojišťovny, či práce s programem na vykazování péče (Medicus, PC doktor apod.)
  • Anglický jazyk

PP7 nabízí:

  • Příjemné pracovní prostředí v centru Prahy na Letné
  • Plat a osobní ohodnocení odpovídající náročnosti pozice a předchozím zkušenostem
  • Možnost profesního a finančního růstu, možnost podílet se na nových projektech ve zdravotnictví
  • Další zaměstnanecké benefity: 3 dny placeného volna – tzv. „sick days“, 5 týdnů dovolené, stravenky

Náplň práce:

Organizační a administrativní podpora vedení Polikliniky Prahy, především pak:

  • evidence všech smluv (běžné provozní), dodatků a příloh smluv s pojišťovnami – registr smluv
  • evidence pořízení a přesunu majetku, inventarizační komise
  • evidence a revize přístrojů a vybavení jednotlivých ordinací, kontrola plnění a dodržování legislativy s tím spojené, vykazování změn na zdravotní pojišťovny, hygienickou stanici, MHMP apod.
  • vyřizování korespondence a hlášení změn na dotčené orgány (pojišťovny, MHMP, hygiena, UMČ) – evidence změn, hlášení nových výkonů a jejich akceptace pojišťovnami, formuláře E2, VZP point
  • datová schránka – správa, evidence došle odchozí pošty
  • vedení pokladny, drobné vydání, nákupy, evidence spotřeby jednotlivými ordinacemi
  • výběrová řízení – komunikace s dodavateli – objednávky – příprava, evidence
  • organizace zástupů v případě dovolených – nemocenské
  • organizace změn a stěhování ordinací, organizace seminářů a školení apod.
  • MEDICUS – základní obsluha programu, měsíční evidence vykázané péče pro jednotlivé odbornosti/lékaře, stahování laboratorních výsledků, přidávání nových nasmlouvaných výkonů pro jednotlivé pojišťovny/lékaře atp.
  • aktualizace webových stránek, dalších www, kde jsou údaje o Poliklinice
  • základní IT podpora a údržba/aktualizace (vyvolávací systém)
  • ostatní dle pokynů ředitele/provozní manažerky, personalistky

Více informací o Poliklinice Prahy 7 se dozvíte na www.poliklinikaprahy7.cz.

Úvazek: 1,0

Nástup: 1. 6. 2020

V případě vašeho zájmu zašlete životopis a motivační dopis na e-mail: sekretariat@pp7.cz.