archivní článek, informace již nemusí být aktuální

Úřad Prahy 7 shání do svého týmu kolegyni/kolegu na pozici pracovník/ce se zaměřením na case management. Zajímají vás nové výzvy a inovativní aktivity v sociálně-zdravotní oblasti? Chcete zajišťovat koordinaci sociálních a zdravotních služeb a pomáhat těm, kteří to nejvíce potřebují? A v neposlední řadě chcete pracovat v dynamicky se rozvíjející městské části pro úřad s tak trochu jiným přístupem? Neváhejte a přihlaste se do našeho poptávkového řízení.

Co u nás budete dělat?

Hlavní náplní vaší práce bude vytipovávání případů vhodných pro řešení formou case managementu, provádění depistážní činnosti a sociálního šetření v přirozeném prostředí klienta. Vedení agendy v průběhu poskytování sociálních a zdravotních služeb. Podpora metodické činnosti a sběru dat pro vývoj platformy pro case management a testování připravovaného softwarového nástroje.

 

Co od vás očekáváme?

–       Vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu

–       znalost zák. č. 108/2006 Sb., orientace v zák. č. 111/2006 Sb., o hmotné nouzi a dalších zákonů souvisejících se sociální oblastí

–       odbornou způsobilost k výkonu povolání sociálního pracovníka

–       praxi v sociální oblasti

–       komunikační schopnosti s různými cílovými skupinami sociální práce, empatický přístup a sociální cítění

–       odolnost proti stresu

–       organizační schopnosti, zodpovědnost a samostatnost

–       proaktivní přístup k řešení problémů a výzev spojených se zaváděním nových metod práce

–       dobrý přehled o poskytovatelích sociálních služeb na území hl. m. Prahy zejména MČ Praha 7

–       zkušenosti s case managementem u jakékoli cílové skupiny osob

–       uživatelská znalost práce na PC

–       AJ výhodou

 

Co vám nabízíme?

Pracovní poměr na dobu určitou do 31. 12. 2019 a následné prodloužení do 30. 4. 2020 s pracovním úvazkem 0,5. Nástupní plat v 11. platové třídě ve výši 17 000 Kč měsíčně.

Platové ohodnocení, které roste spolu s vámi.

Širokou škálu benefitů, které přicházejí ve správný čas.

5 týdnů dovolené, na kterou  nebudete chtít odjet.

Možnost dalšího vzdělávaní, abyste se ve světě neztratili.

Práci v inspirativním kolektivu, kde se před nápady nezavírají oči.

Perspektivní zaměstnání, kde pomáháte měnit svět kolem sebe.

 

Jak se k nám dostanete?

Přihlášku a souhlas se zpracováním osobních údajů (naleznete ve Formulářích Odboru personálních činností) včetně strukturovaného životopisu je možné osobně doručit v úředních hodinách do podatelny Úřadu MČ Praha 7 nebo zaslat na níže uvedenou adresu, případně zaslat i e-mailem na pouzarovae@praha7.cz nejpozději do 17. 5. 2019.

 

Předpokládaný vznik pracovní pozice je 1. 6. 2019.

 

Městská část Praha 7

Úřad městské části Praha 7

Odbor personálních činností

nábř. Kpt. Jaroše 1000

170 00 Praha 7

 

Veškeré potřebné informace pro přihlášení do poptávkového řízení naleznete zde.