Úřad Prahy 7 přijme do svého týmu kolegu/kolegyni na pozici referent/ka oddělení registračního v živnostenském odboru. Vyznáte se v živnostenském podnikání? Neztratíte se v zákonech a předpisech a umíte jednat s lidmi? Máte zájem pracovat v dynamicky se rozvíjející městské části pro úřad s tak trochu jiným přístupem? Neváhejte a přihlaste se do našeho výběrového řízení.

Co u nás budete dělat?

Budete vydávat živnostenská oprávnění pro živnosti ohlašovací a koncesované, provádět změny v živnostenských oprávněních, rušit živnostenská oprávnění na žádost podnikatelů, vydávat výpisy z živnostenského rejstříku, vést správní řízení a vydávat rozhodnutí v prvním stupni správního řízení na úseku registračním.

 

Co od vás očekáváme?

  • vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání
  • zákon č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání (živnostenský zákon) ve znění p. p. výhodou
  • zákon č. 500/2004 Sb., správní řád ve znění p. p. výhodou
  • znalost světového jazyka výhodou
  • zkouška zvláštní odborné způsobilosti podle vyhlášky 512/2002 Sb. výhodou
  • znalost práce na PC (MS Word, MS Excel, MS Outlook, internet)
  • organizační a komunikační schopnosti
  • pečlivost a samostatnost
  • dobré vyjadřovací schopnosti v mluveném i písemném projevu

Co vám nabízíme?

Pracovní poměr na dobu neurčitou. Nástupní plat v 10. platové třídě s možností postupného přiznání osobního příplatku. Stravenkovou kartu, příspěvek na stravné a volnočasové aktivity, příspěvek na dětskou rekreaci, kurzy angličtiny v rámci zaměstnání, možnost další vzdělávání, služební mobil. Pružná pracovní doba, po zapracování až týden home office v měsíci. 

Platové ohodnocení, které roste spolu s vámi.

Širokou škálu benefitů, které přicházejí
ve správný čas, např. příspěvek na penzijní pojištění.

Pět týdnů dovolené, na kterou
nebudete chtít odjet, a pět dnů
indispozičního volna.

Možnost dalšího vzdělávání, abyste se
ve světě neztratili.

Práci v inspirativním kolektivu, kde se
před nápady nezavírají oči.

Perspektivní zaměstnání, kde pomáháte
měnit svět kolem sebe.

 

Jak se k nám dostanete?

Přihlášku a souhlas se zpracováním osobních údajů včetně strukturovaného profesního životopisu, výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší než tři měsíce (při podání přihlášky nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti) a ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (při podání přihlášky lze připojit v prosté kopii) je možné osobně doručit v úředních hodinách do podatelny Úřadu MČ Praha 7 nebo zaslat na níže uvedenou adresu nejpozději do 25. srpna 2025. Obálku označte slovy: Referent oddělení registračního (OŽV).

 

Vznik pracovního poměru 1. září 2025.

 

Formulář ke stažení

Přihláška a souhlas se zpracováním osobních údajů

 

Městská část Praha 7

Úřad městské části Praha 7

Odbor personálních činností

U Průhonu 1338/38

170 00 Praha 7

 

Veškeré potřebné informace pro přihlášení do výběrového řízení naleznete zde.