Czech POINT (oficiálně Český Podací Ověřovací Informační Národní Terminál) slouží jako kontaktní místo výkonu veřejné správy. Jedná se o službu, která zjednodušuje komunikaci občanů s veřejnými institucemi tak, aby pokud možno „obíhala data, ne občan“.


Kde

Kontakt

Úřad městské části Praha 7
Odbor správních agend
nábř. Kapitána Jaroše 1000
170 00 Praha 7

Informační centrum - nábřeží Kapitána Jaroše

pondělí a středa
7.30 – 12.30
13.30 – 18.00
úterý a čtvrtek
7.30 – 11.30
12.30 – 15.00
pátek
7.30 – 11.30
12.00 – 14.00

Informační centrum - M. Horákové

pondělí a středa
7.30 – 11.30
12.30 – 15.00
úterý a čtvrtek
7.30 – 12.30
13.30 – 18.00
pátek
7.30 – 12.00
12.30 – 14.00

Informační centrum - Dělnická

pondělí a středa
7.30 – 11.30
12.30 – 15.00
úterý a čtvrtek
7.30 – 12.30
13.30 – 18.00
pátek
7.30 – 12.00
12.30 – 14.00
placeholder

Vostárková Jana Bc.

vedoucí oddělení
dveře č. Milady Horákové 2
tel. +420233376732
VostarkovaJ@Praha7.cz

Služba

  • výpis z katastru nemovitostí
  • výpis z Veřejného rejstříku (obchodní rejstřík, spolkový rejstřík, nadační rejstřík, rejstřík ústavů, rejstřík společenství vlastníků jednotek a rejstřík obecně prospěšných společností)
  • výpis z Živnostenského rejstříku
  • výpis z Rejstříku trestů
  • výpis z Rejstříku trestů právnické osoby
  • výpisy ze základních registrů
  • výpis z Insolvenčního rejstříku
  • výpis snímku katastrální mapy
  • výpis z bodového hodnocení řidiče
  • zprostředkovaná identifikace
  • registr živnostenského podnikání pro právnickou osobu
  • registr živnostenského podnikání pro fyzickou osobu
  • seznam kvalifikovaných dodavatelů
  • podání do registru účastníků provozu modulu autovraků ISOH
  • autorizované konverze dokumentů (převedení elektronického originálu do listinné podoby a naopak)
  • zřízení datové schránky 
  • zákon č. 304/2013 Sb., o veřejných rejstřících právnických a fyzických osob
  • zákon č. 253/2008 Sb., o některých opatřeních proti legalizaci výnosů z trestné činnosti a financování terorismu
  • vyhláška č. 352/2008 Sb. o podrobnostech nakládání s odpady z autovraků, vybraných autovraků, o způsobu vedení jejich evidence a evidence odpadů vznikajících v zařízeních ke sběru a zpracování autovraků a o informačním systému sledování toků vybraných autovraků (o podrobnostech nakládání s autovraky)
  • živnostenský zákon č. 455/1991 Sb.
  • zákon č. 418/2011 Sb., o trestní odpovědnosti právnických osob a řízení proti nim
  • zákon č. 420/2011 Sb., o změně některých zákonů v souvislosti s přijetím zákona o trestní odpovědnosti právnických osob a řízení proti nim
  • zákon č. 269/1994 Sb., o Rejstříku trestů 

Datové schránky

Od roku 2009 funguje Informační systém datových schránek (ISDS) jakožto informační systém veřejné správy.

Poskytované agendy

  • žádost o zřízení datové schránky
  • povolení PO/PFO/FO dodávání dokumentů do datové schránky od PO/PFO/FO
  • zrušení PO/PFO/FO dodávání dokumentů do datové schránky od PO/PFO/FO
  • zneplatnění přístupových údajů statutárním orgánům nebo vedoucím OVM
  • žádost o zneplatnění přístupových údajů do datové schránky a vydání nových
  • vyřízení reklamace obdržení přístupových údajů do datové schránky
  • přidání pověřené osoby k přístupu do datové schránky
  • zneplatnění přístupových údajů pověřené osoby (zrušení osoby)
  • znepřístupnění datové schránky, která byla zřízena na žádost
  • žádost o opětovné zpřístupnění datové schránky, která byla zřízena na žádost
  • žádost, aby datová schránka plnila funkci OVM
  • žádost, aby datová schránka neplnila funkci OVM

Zkratky:

  • PO – právnická osoba
  • PFO – podnikající fyzická osoba
  • FO – fyzická osoba
  • OVM – orgán veřejné moci
  • OP – občanský průkaz

Bližší informace k datovým schránkám získáte na www.datoveschranky.info

Základní registry

Od 1. 7. 2012 jsou spuštěny základní registry na základě zákona č. 111/2009 Sb., o základních registrech. Systém obsahuje tyto čtyři registry:

  1. Registr osob – ROS
  2. Registr obyvatel – ROB
  3. Registr územní identifikace, adres a nemovitostí – RÚIAN
  4. Registr práv a povinností – RPP

Základní registry:

  • výpis údajů z registru obyvatel
  • výpis o využití údajů z registru obyvatel
  • veřejný výpis údajů z registru osob
  • neveřejný výpis údajů podnikající fyzické osoby z registru osob
  • záznam o využívání údajů v registru obyvatel
  • žádost o změnu údajů v registru obyvatel
  • žádost o změnu údajů v registru osob
  • žádost o poskytnutí údajů třetí osobě

Bližší informace k základním registrům naleznete na www.szrcr.cz