S ohledem na vývoj pandemie COVID-19 a uvolňování přijatých opatření se úřad městské části od podělí 18. 5. 2020 vrací k běžné otevírací době. Navštívit jej nyní můžete v níže uvedených otevíracích hodinách:

pondělí a středa              7:30 – 12:00 a 13:00 – 18:00

úterý a čtvrtek                 7:30 – 12:00 a 13:00 – 15:00

pátek                                 7:30 – 12:00 a 13:00 – 14:00

 

V běžném režimu je již otevřeno také Informační centrum Milady Horákové 2. Upozorňujeme, že některá pracoviště mají odlišné úřední hodiny nebo je před návštěvou nutné objednat se předem. Potřebné informace k úředním hodinám najdete níže.

Obecné úřední hodiny Úřadu MČ Praha 7  

pondělí a středa         7:30 – 12:00       13:00 – 18:00

úterý, čtvrtek a pátek po předchozí domluvě / po objednání

 

Rozšířené úřední hodiny

Oddělení dokladů a evidence obyvatel

pondělí a středa         7:30 – 12:00    13:00 – 18:00

úterý a čtvrtek            7:30 – 12:00    13:00 – 14:00

 

Infocentrum úřadu, Czech POINT, ověřování, oddělení zóny placeného stání a podatelna

pondělí a středa         7:30 – 12:00    13:00 – 18:00

úterý a čtvrtek            7:30 – 12:00    13:00 – 15:00

pátek                         7:30 – 12:00    13:00 – 14:00

 

Pokladna

pondělí a středa         7:30 – 12:00    13:00 – 18:00

úterý a čtvrtek            7:30 – 12:00    13:00 – 14:00

pátek                         7:30 – 12:00

 

Informační centrum Milady Horákové 2

pondělí a středa         7:30 – 12:00    13:00 – 15:00

úterý a čtvrtek            7:30 – 12:00    13:00 – 18:00

pátek                         7:30 – 12:00    13:00 – 14:00

Upozorňujeme, že v IC Milady Horákové 2 zatím z hygienických důvodů není obnovena možnost využít počítač pro veřejnost.

Upozorňujeme řidiče, že v pátek 3. 7. bude z provozních důvodů zavřená výdejna parkovacích oprávnění v infocentru Milady Horákové 2. Ve čtvrtek 2. 7. pak bude provoz této výdejny ukončen již v 15:00 hodin. Děkujeme za pochopení.

 

Nezapomeňte si včas prodloužit platnost dokladů

 

Upozorňujeme občany, že sklad spisů oddělení spisové služby se nachází na adrese Letohradská 939/7b. Nahlížení do spisů (např. stavební dokumentace) je umožněno po předchozím objednání – na tel. čísle: 777 147 108 – v úřední dny:

pondělí a středa         7:30 – 12:00      13:00 – 18:00

 

Prosíme občany, aby v rámci možností využívali telefonického či online objednávání na konkrétní čas. Zároveň žádáme návštěvníky, aby na úřad nechodili v případně zvýšené teploty či dalších zdravotních komplikací a respektovali trvající hygienická opatření, například nošení roušek v celé budově úřadu.

Děkujeme vám!